wrzody jelita grubego

1. Data: 2000-07-12 08:55:28

Temat: wrzody jelita grubego
Od: JOLA <S...@C...KATOWICE.PL> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos z Was wyleczyl sie z tej choroby, w jaki sposob? ( u mojego
meza trwa to 14 lat a od 4 lat prawie codziennie pojawia sie krew w
kale...

2. Data: 2000-07-12 09:14:58

Temat: Re: wrzody jelita grubego
Od: KO <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JOLA napisał(a):
> Czy ktos z Was wyleczyl sie z tej choroby, w jaki sposob? ( u mojego
> meza trwa to 14 lat a od 4 lat prawie codziennie pojawia sie krew w
> kale...

Może chodzi o wrzodziejące zapalenie jelita grubego? Jeśli tak, to można
raczej zaleczyć niż wyleczyć...

Krzysiek Okon

3. Data: 2000-07-12 11:43:20

Od: JOLA <S...@C...KATOWICE.PL> szukaj wiadomości tego autora

zaleczyc to juz jest dla niego problem , udalo Ci sie??

4. Data: 2000-07-18 08:59:24

Temat: Odp: wrzody jelita grubego
Od: "Adam" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Sprawa z wrzodami nie jest taka łatwa świadczy o tym że Pani mąż od
14 lat choruje i nie wygrał z tą brzydką chorobą.Nie jestem lekarzem i nie
miałem takiej choroby ale interesuję zainteresowałem się zdrowie kiedy
zaczął siadać mi kręgosłup, a pracuję w kopalni.Zainteresowałem się zdrowym
odżywianiem nie lekami tylko odżywianiem bo dobrze odżywiany organizm sam
może wygrać z różnymi chorobami.Trafiłem na spotkanie i tak zaczęła się moja
przygoda z tymi produktami i trwa 3 lata nie narzekam na kręgosłup pozbyłem
się nadwagi a moja żona miała iść na operację na tarczycę i nie musiała i to
wszystko na tych produktach.Ja nadal pracuję w kopalni ale zauważyłem że mam
więcej energii niż 3 lata temu nie męczę się tyle. Poznałem dużo ludzi
którzy biorą te produkty i pozbyli się różnych dolegliwości są i tacy co i
pozbyli się wrzodów.Jak przekonałem się do tych produktów to i proponuję je
innym, bo zająłem się dystrybucją ich bo nie można je kupić w sklepie czy
aptece tylko u dystrybutor a produkty są firmy Herbalife.Bardzo ważną sprawą
jest to żeby pozbyć się jakieś choroby to trzeba czasu ale nie ma nic
cenniejszego od zdrowia jeżeli będą jakieś pytania albo zainteresowanie tym
produktem to czkam na pytania.Adam
Użytkownik JOLA <S...@C...KATOWICE.PL> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@C...KATOWICE.PL...

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

5. Data: 2000-07-19 22:45:40

Od: "Bazyl" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
czy
> aptece tylko u dystrybutor a produkty są firmy Herbalife.[ciach]

I teraz jestem juz tak zdrowy, ze moge spokojnie namawiac innych na
zakup Herbalife, bo przeciez musze zarobic na to co przezarlem z
herbalife. Ale naiwnych nie sieja i spokojnie znajde jeszce kilku
chetnych, ktorych wciagne do siatki i bede mial z nich prowizje, a
potem, moge jeszcze zajac sie ofirflame albo Amwayem i nawet praca na
kopalni mnie nie zniecheci do zarabiania na ludziach.

Jak czytam lub slysze o tym, ze produkty herbalife powoduja szczuplenie,
przytycie - w zaleznosci od oczekiwac a ponadto potrafia pomoc ludziom
wyjsc z takich chorob jak nowotwor zlosliwy, stwardnienie rozsiane,
depresja, nerka nadajaca sie tylko do wymiany itp - po prostu po 2
miesiacach picia koktailu herbalife czlowiekowi musi przejsc dokladnie
wszystko - to rzygac mi sie chce, ale na to pewnie herbalife tez
zaradzi. Moze jednak na grupe medycyna takich bzdur bys nie wysylal, bo
to zwykly spam i to nieudolny.

Aha, jakby przypadkiem na ktoras z dolegliwosci nie pomog herbalife to
zapewne pomaga dieta optymalna, tylko na tym trudniej zarobic.

Tatiana

6. Data: 2000-07-20 12:13:27

Od: "Jacenty" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bazyl <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...

> Aha, jakby przypadkiem na ktoras z dolegliwosci nie pomog herbalife to
> zapewne pomaga dieta optymalna, tylko na tym trudniej zarobic.
I dla tego jest bardziej wiarygodna :-)
Z Herbalifem to się zgadzam. Też myślę że to naciąganie. Skoro ta odżywka
którą proponuje jest nisko kaloryczna, a wolno zjeść dziennie 1 normalny
posiłek o kaloryczności = 1000 kcal, to pewnie że się chudnie. W dodatku jak
to przechodziłem, to byłem groźny dla otoczenia z powodu rozdrażnienia w
związku z głodem.
Cudowne tabletki ziołowe NRG zastępujące kawę, to tylko wtedy mnie
rozbudzały np. za kierownicą, jak je gryzłem. - są potwornie gorzkie. Potem
jednak musiałem się zdrzemnąć aby się nie rozbić. Nic nie zastąpi kawy lub
dobrej herbaty.
Jacenty

7. Data: 2000-07-22 09:59:35

Od: "Krzysztof Kurek" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacenty <j...@r...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8l6q3u$2u5$...@a...webcorp.com.pl...

> [...]
> Jacenty
>
> Kobieta ma problem z mężem, a my jej piszemy o Herbalife i jak nie zasnąć
za kierownicą. Spróbuję wrócić do tego, co prawdopodobnie chciała usłyszeć
Jola. Ktoś z przedmówców dobrze zauważył, że warto by sprecyzować chorobę;
prawdopodobnie jest to rzeczywiście wrzodziejące zapalenie jelita grubego -
jeśli tak, to jedynym sposobem WYLECZENIA, a nie zaleczenia choroby jest
chirurgiczne usunięcie jelita grubego. Jest to praktykowane w przypadku
przewlekłego, uporczywego przebiegu choroby lub wystąpienia jej powikłań.
Leczenie farmakologiczne nie przyniesie wyzdrowienia, a jedynie krósze lub
dłuższe okresy bez objawów. Trudno uwierzyć, że w ciągu 14 lat trwania
choroby nie udało się trafić do specjalisty w tej dziedzinie - co prawda
jest wielu szarlatanów, ale w większości dużych miast są również
gastroenterolodzy. Powodzenia

8. Data: 2000-07-23 10:33:21

Od: "Adam" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeważnie najwięcej do powiedzenia mają na "różne tematy " osoby które
najmniej wiedzą albo gdzieś tam coś słyszeli i są ekspertami ale tak już
jest WIEDZĄ NAJLEPIEJ A INNI TO OSZUŚCI .Proponuję przeczytać książkę
Patricka Holforda "Smak zdrowia" zastrzegam że nie mam żadnych profitów z
tej książki żebym nie był posądzony o zyski z reklamy.Ale można trochę
poszerzyć swoje horyzonty ale pozwolę sobie zacytować kilka zdań "Jestem
przekonany że niedługo nauka o żywieniu stanie się główną częścią
medycyny.Osiągam leprze wyniki przy leczeniu dietą i suplemętacją niż
stosowaniu leków. Drugi lekarz,praktykujący w Dublinie zauważył dowody na
leczenie dietą są tak niezbite,że jeżeli dzisiejsi lekarze nie staną się
specjalistami od żywienia, to dietetycy zostaną lekarzami jutra".Można pomóc
sobie na różne sposoby, każdy może znać kilka dróg do zachowania swojego
zdrowia i może wybrać tą która jemu pasuje.Ja nie neguję żadnej ,chociaż o
diecie optymalnej mam inne zdanie i specjaliści od odżywiania także,nie
znaczy że niektórzy są zadowoleni ale tak już jest.Trzeba zdać sobie sprawę
że jakiś produkt jest jadalny dla jednej osoby ale dla innych może być nawet
trujący.Bo każdy jest z nas inny no i dobrze bo co to by było jak byśmy byli
taki sami kogo obrzucalibyśmy błotem.Dużo zdrowia dla wszystkich.Adam

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl

Re: W jaki sposób firmy farmaceutyczne płaca lekarzom za wypisywanie recept?
Re: W jaki sposób firmy farmaceutyczne płaca lekarzom za wypisywanie recept?
PROPRANOLOL
Diane 35 - opóźnienie przyjęcia
ZIOLA