wrzos na aukcji.... niezła okazja :-D

1. Data: 2005-04-12 21:39:46

Temat: wrzos na aukcji.... niezła okazja :-D
Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Nie podaję zwykle adresów aukcji ale tego sprzedawcę na pewno warto sobie
odznaczyć....

Sprzedaje botaniczne CUDO! Wrzos kwitnący wiosną!

Nie przychodzi mi nic innego do głowy jak tylko: "O matko"

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://wrzosowisko.pl/sklep/ - sklep z wrzosami

2. Data: 2005-04-12 21:53:01

Temat: Re: wrzos na aukcji.... niezła okazja :-D
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:d3hfc1$drr$1@nemesis.news.tpi.pl Rafał Wolski
<rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> napisał(a):

> Sprzedaje botaniczne CUDO! Wrzos kwitnący wiosną!

Hejka. Ciekawy chwyt handlowy. Pewnie okaże się skuteczny. ;-)
Pozdrawiam marketingowo Ja...cki

3. Data: 2005-04-12 22:14:48

Od: "Monika Zalewska" <mon.zalewska(usun)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Ciekawy chwyt handlowy. Pewnie okaże się skuteczny. ;-)
> Pozdrawiam marketingowo Ja...cki

Witam
A swoją drogą to dobrze czytać grupe. My, laicy, nowicjusze pewnie bysmy
polecieli na takie CUDO. Dzięki Waszym sprostowaniom (ja przynajmniej) nie
bede musiała patrzac w lusterko mówić ... baranie:)))) (bez urazy ... to do
miniaturowych owiec)
Pozdrawiam, Monika

4. Data: 2005-04-13 07:30:39

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Zalewska" <mon.zalewska(usun)@wp.pl>

A podaje jego łacińską nazwę?

Tylko handlowy chwyt? Ciekawy, powiadasz?
:-(

> [...]
nie
> bede musiała patrzac w lusterko mówić ... baranie:)))) (bez urazy ...

Co innego mylić się z niewiedzy [do czasu] a co innego wiedząc okłamywać
innych świadomie w celu osiągnięcia zysku.
--
Pozdrawiam, Jerzy

5. Data: 2005-04-13 09:02:18

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

No i te 100 % przyrosty!!!

Rafał, a twoje ile mają % przyrostów?

Edyta

Użytkownik "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> napisał w

6. Data: 2005-04-13 11:40:58

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

>Sprzedaje botaniczne CUDO! Wrzos kwitnący wiosną!

Sprzedawca podczytuje grupę albo ma tu przyjaciół bo ja widzę zmienił opis
rośliny. :-)

No proszę...

7. Data: 2005-04-13 18:55:07

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sprzedawca podczytuje grupę albo ma tu przyjaciół bo ja widzę zmienił opis
> rośliny. :-)
>
> No proszę...
>
> Pozdrawiam, Rafał Wolski

Akurat. Ty się kropnąłeś;-)

Pozdrawia boletus

8. Data: 2005-04-13 21:32:30

Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafał Wolski wrote:

> Sprzedawca podczytuje grupę albo ma tu przyjaciół bo ja widzę zmienił
> opis rośliny. :-)
>
> No proszę...

zmienił tylko tytuł aukcji
W opisie wciąż jest wrzos ...

Arkadiusz Prażmowski
www.oczkowodne.net

9. Data: 2005-04-14 06:36:11

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie podaję zwykle adresów aukcji ale tego sprzedawcę na pewno warto sobie
> odznaczyć....
>
> Sprzedaje botaniczne CUDO! Wrzos kwitnący wiosną!
>
> Nie przychodzi mi nic innego do głowy jak tylko: "O matko"

Przyjmę go na dyrektora marketingu, jak założę firmę,
tam gdzie moje kretowisko.
Pozdrawiam.Mirzan

10. Data: 2005-04-15 06:04:53

Od: "KryH" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem od kilku lat początkującym "ogrodnikiem" więc może to dziwne lecz
mnie zaskoczył fakt że wrzos kwitnący wiosną jest ZJAWISKIEM. Ponad dwa lata
temu posadziłem wokoło rododendrona trochę wrzosów (pojęcia nie mam jakich
konkretnie) kupionych w kilku miejscach i większość kwitnie od wiosny parę
miesięcy co roku. Myślałem że to norma u tych roślinek. Dziwne.

Pozdrawiam
KryH

Magnolie
Kwiatek biały i różowy