wstrzas mozgu ...glowa.

1. Data: 2006-12-11 19:03:21

Temat: wstrzas mozgu ...glowa.
Od: "del" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o poradę ,kilka dni temu uderzyłem się w tył głowy .Od
kilku dni mam zawroty głowy i ucisk w skroniach.ćzy jest to wstrząs
mózgu??? odpiszcie szybko

2. Data: 2006-12-11 19:17:39

Temat: Re: wstrzas mozgu ...glowa.
Od: "tomla" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "del" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
.com...
Proszę o poradę ,kilka dni temu uderzyłem się w tył głowy .Od
kilku dni mam zawroty głowy i ucisk w skroniach.ćzy jest to wstrząs
mózgu??? odpiszcie szybko

chyba masz, 2x napisales ten sam post...

3. Data: 2006-12-12 13:23:24

Od: "Jacek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomla" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> kilku dni mam zawroty głowy i ucisk w skroniach.ćzy jest to wstrząs
> mózgu??? odpiszcie szybko
>
> chyba masz, 2x napisales ten sam post...

To jest niesamowite! Jesli byles u lekarza, to nie powinienes takich pytan
zadawac. Najszybsza odpowiedz jest zawsze na 999/112. Tam telefonow nie
odbiera jakis pan Kazio, ktory uklada glazure, ale lekarz. Sam kiedys mialem
problem i bylem zszokowany profesjonalnym podejsciem - pisze serio. A jesli
nie byles u lekarza, majac takie objawy to wybacz, ale musisz byc po prostu
strasznie glupi.

wstrzas mozgu
Re: czy mozliwa jest reklamacja w aptece?
wiek kalendarzowy
przestrzeń międzykręgowa
znamiona a elektrokoagulacja- co dalej?