wszystko o działce i ogrodzie

1. Data: 2000-03-24 13:48:59

Temat: wszystko o działce i ogrodzie
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kto z Was ogląda program TV "wszystko o działce i ogrodzie" (sobota I p. TV,
godz. 6.30)?
Szukam do nich adresu e-mali, aby napisać im, że ostatnio robią swoich
widzów (stałych przede wszystkim) w balona, podając w soboty kalendarz
biodynamiczny, od ostatniego poniedziałku do niedzieli, czyli jutra.
Np. 18 (sobota) kalendarz jest od 13 do 19 marca.
Od jakiegoś czasu audycja, która od dziesiątków lat jest nadawana w soboty
(ale kiedyś był rozsądniejszy czas nadawania-7.00 lub 7.30), jest powtarzana
w poniedziałki.
A właściwie jest teraz na odwrót, poniedziałek jest premiera (np. 13.03), a
w sobotę (18.03) powtórka. Dla tych co oglądają ten program w poniedziałek,
to kalendarz biodynam. ma sens, ale dla tych co oglądają w sobotę jest bez
sensu.
Zamiast w sobotę dawać premierowy odcinek, a w poniedziałek powtórzenie.
Wtedy dla jednych i drugich widzów kalendarz jest sensowny.
Minęły już te czasy, kiedy pokazywano dwa tygodnie kalendarza.
Nie udała się likwidacja audycji TV "Tydzień na działce" w przeszłości, bo
wielki raban zrobili członkowie PZD. To teraz może autorzy programu
"Wszystko o działce i ogrodzie" sami się unicestwią poprzez obniżenie
oglądalności do poziomu do takiego, który spowoduje automatyczne spadnięcie
z "anteny".
Piszę to wszystko w nadziei, że ktoś kto ma wpływ na tworzenie tej audycji
przeczyta ten tekst (lub mu go doniosą) i naprawi tę wadę programu.
Pozdrawiam Krystyna.

2. Data: 2000-03-24 14:03:56

Temat: Re: wszystko o działce i ogrodzie
Od: "Andrzej Burcek" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

krycha napisał(a) w wiadomości: ...
>Kto z Was ogl?da program TV "wszystko o działce i ogrodzie" (sobota I p.
TV,
>godz. 6.30)?

Kto by wstawał w sobote o tej porze?

>to kalendarz biodynam. ma sens, ale dla tych co ogl?daj? w sobotę jest bez
>sensu.
obniżenie
>ogl?dalno?ci do poziomu do takiego, który spowoduje automatyczne spadnięcie
>z "anteny".

Bez sensu jest rowniez nadawanie programu w sobote o tej porze, moim zdaniem
to moze decydowac o niskiej ogladalnosci.
Spiochom takim jak ja trudno zmusic sie do wstania, chociaz program na pewno
jest interesujacy. Natomiast polityka programowa TVP jest taka, ze w porze w
ktorej wreszcie mozna zasiasc przed telewizorem, mozna obejrzec same bzdety.
To samo dotyczy ostatnio wprowadzonego zwyczaju, ze ciekawe filmy na jedynce
puszczane sa w niedziele okolo godziny 23.

Czy do kalendarzy biodynamicznych mozna miec zaufanie?
Andrzej

3. Data: 2000-03-24 17:57:04

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

krycha wrote in message ...
>Kto z Was ogląda program TV "wszystko o działce i ogrodzie" (sobota I p.
TV,
>godz. 6.30)?

Ja ogladam. W mojej kablowce nie ma Telewizji Regionalnej, w ktorej jest
"Swiat ogrodow", o ogrodach nie ma tez nic na Wizji i Canal+, pozostaje mi
tylko ten program. Jak jest nudny to przysypiam.
Moze teraz bedzie wiecej nowego materialu i roznych ogrodowych nowosci, bo
zima to raczej byly same powtorki.
Kalendarz biodynamiczny ( czy tez ksiezycowy ) byl w styczniowym MPO -
jezeli nie dostaniesz gdzies tego numeru - moge Ci wyslac.
Pozdrawiam, Wiesia Karpowicz

4. Data: 2000-03-25 17:00:43

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kalendarz biodynamiczny

czy ksiezycowy
masz na myśli biokosmiczny? jeśli tak to one sie znacznie od siebie różnią.

Pozdrawiam, jerz.

5. Data: 2000-03-25 17:52:08

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukalam - cytuje: Kalendarz ksiezycowy 2000. Wykorzystajmy wplywy
Ksiezyca podczas wykonywania wszelkich ogrodowych prac. Nasz kalendarz
wskaze Panstwu optymalne terminy siewu, sadzenia i zbioru plonow.
Myslisz ze kalendarz biodynamiczny i ksiezycowy czyms sie roznia?
A co jest jeszcze biokosmiczny?

6. Data: 2000-03-25 20:08:46

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

AUTOR

pozdr jerz

ps
mój to Z. Przybylak z Bydgoszczy

z rozkazu MAMY... -poszukiwani hodowcy trawy
Wiosna 2000 - katalog
Wiosna?i woda
U mnie te zwiosna!!!
sorki test