www.fioletowykot.republika.pl

1. Data: 2005-09-19 19:02:58

Temat: www.fioletowykot.republika.pl
Od: Fioletowy Kot! <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

SPAM, ale ja na to sram.

Włazić do chuja mimo, że już na początku każe wypierdalać

www.fioletowykot.republika.pl

--
To był Fioletowy Kot, który z chęcią nasra ci na płot.

alt.pl.zbluzgaj, alt.pl.tvn.brednie - grupy dobre w ryj

2. Data: 2005-10-13 00:18:35

Temat: Re: www.fioletowykot.republika.pl
Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:19yhigv7s20p9.dlg@fioletowykot.republika.pl,
Fioletowy Kot! <f...@v...pl> napisał/a:
> SPAM, ale ja na to sram.
>
> Włazić do chuja mimo, że już na początku każe wypierdalać
>
> www.fioletowykot.republika.pl

Ktos mi zdradzi co tam takiego fajnego było, bo ja z niemałym opóźnieniem
sobie tam wlazłam i powitał mnie napis
Przykro nam, strona o podanym adresie
została zablokowana ze względów regulaminowych.

Pozdrawiam
Tatiana
--
Miłość jest to kamień drogi, nieoceniony,
ale bez żadnej barwy i bez żadnego przymiotu

3. Data: 2005-10-13 15:52:20

Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Xena napisał(a):

> Ktos mi zdradzi co tam takiego fajnego było, bo ja z niemałym opóźnieniem
> sobie tam wlazłam i powitał mnie napis
> Przykro nam, strona o podanym adresie
> została zablokowana ze względów regulaminowych.

Nie ma czego żałować - Fioletowy troll to sfrustrowany dzieciak mający
problemy z osobowością. Przypadek niereformowalny.

Eulalka

4. Data: 2005-10-13 18:53:25

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@l...net.pl> napisał w wiadomości

> Nie ma czego żałować - Fioletowy troll to sfrustrowany dzieciak mający
> problemy z osobowością. Przypadek niereformowalny.
>
> Eulalka

dla mnie ma swój urok....
G.

5. Data: 2005-10-13 19:06:13

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:dimagb$luc$1@nemesis.news.tpi.pl,
gsk <c...@w...pl> napisał/a:
> Użytkownik "Eulalka" <e...@l...net.pl> napisał w
> wiadomości news:dilvrd$978$1@theone.laczpol.net.pl...

> dla mnie ma swój urok....

Dla mnie też miał coś w rodzaju uroku.
A ja tylko chciałam wiedzieć co t6akiego było na tej stronie, że mu ją
zamknęli a nie opinii grupy o fioletowym.
Tatiana
--
Trzeba żyć jak nowo narodzony anioł,
jak kobieta, która kocha

6. Data: 2005-10-13 19:12:29

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w
wiadomości news:dimb7n$bi2$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Dla mnie też miał coś w rodzaju uroku.
> A ja tylko chciałam wiedzieć co t6akiego było na tej stronie, że mu ją
> zamknęli a nie opinii grupy o fioletowym.

Byłam na tej stronie. Chopak dużo przeklinał i ma jakieś takie mocno
wyalienowane poglądy. Nie znam szczegółów, bo nie fascynował mnie tak bardzo
żeby się wczytywać. Ot po prostu weszłam na stronę, przeczytałam wstęp i
prezentację kolesia, wyszłam ze strony i tyle. Generalnie okres buntu chyba
przechodzi, bo to i taki wiek (około 17 lat) i ten jego bunt było tam
widać.Może głównie o te przekleństwa chodziło. I don't know :-)
Gosia

7. Data: 2005-10-13 19:50:05

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dik95d$k7g$2@atlantis.news.tpi.pl>
Xena <t...@l...com.pl> pisze:

> Ktos mi zdradzi co tam takiego fajnego było

Kompletnie nic fajnego.
Wyszłam po zajrzeniu do pierwszej z brzegu zakładki z jakimiś mętnymi
wypocinami naszpikowynymi głównie bluzgami. Zero treści, nie mówiąc o
sensie.
Przypuszczalnie reszta zakładek była identyczna. Zresztą czego można się
spodziewać po stronie Fioletowego Kota ;-)

> Przykro nam, strona o podanym adresie
> została zablokowana ze względów regulaminowych.

Naprawdę nie masz czego żałować.

--
PozdrawiaM

8. Data: 2005-10-13 19:52:19

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dimbj5$cvq$1@atlantis.news.tpi.pl>
gsk <c...@w...pl> pisze:

> Byłam na tej stronie. Chopak dużo przeklinał i ma jakieś takie mocno
> wyalienowane poglądy.

Tyś się tam naprawdę jakichś_poglądów_dopatrzyła?
Przecież to brzmiało jak bełkot potłuczonego.

--
PozdrawiaM

9. Data: 2005-10-13 20:46:40

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
> W wiadomości <news:dimbj5$cvq$1@atlantis.news.tpi.pl>

> Tyś się tam naprawdę jakichś_poglądów_dopatrzyła?
> Przecież to brzmiało jak bełkot potłuczonego.
>
> --

Ale ja go znam nie tylko ze strony, ale też z grup dyskusyjnych. Gniewny,
zbuntowany dzieciak. Fajny, bo przypomina mi mój okres buntu.
Gosia

10. Data: 2005-10-13 20:52:08

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dimh4m$cb6$1@nemesis.news.tpi.pl>
gsk <c...@w...pl> pisze:

> Ale ja go znam nie tylko ze strony, ale też z grup dyskusyjnych.

Z grup też go znam. Chodziło mi jednak o stronę.
Sądziłam, że znalazłaś tam jakieś jego przemyślenia i poglądy, bo ja nie
byłam w stanie przebić się nawet przez kilka tylko zdań ;-)

> Gniewny, zbuntowany dzieciak. Fajny, bo przypomina mi mój okres buntu.

Każdy z nas to przeżywał. Ja też się buntowałam, ale jednak nie w takim
prymitywnym stylu.
Zamiłowanie FK do bezsensownych przekleństw i wulgaryzmów na każdym niemal
kroku, każe mi podejrzewać jakiś rodzaj odchyłu psychicznego.

--
PozdrawiaM

Dobry
Kult dozgonnej milosci
Jestem kawalerem a chce sie zwiazac z rozwodka z 3 dzieci
"stan cywilny" uwzględniony ;-)
skąd te zdrady?