wybielanie zębów

1. Data: 2007-08-04 22:08:24

Temat: wybielanie zębów
Od: "MIchal" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Planuję zakupić jakiś srodek do wybielenia zębów,
na co powinieniem zwrócić uwagę przy zakupie

jest tego na allegro cała masa

jaki powinien być skład chemiczny?
przykłąd

http://allegro.pl/item221897226_bieluskie_zeby_plazm
owo_hit_na_polskim_rynku.html

kiedys będąc w usa ok 6 lat temu kipiłem w markecie wybielacz(oczyszczacz)
po 2 tygodniach efekt faktycznie był widoczny skutków nie było ubocznych

niestety nie pamiętam co to było

dziękuje za konkretne rady

nie interesuje mnie wywalenie 1000zł u stomatologa, takie rady proszę sobie
odpuscic

2. Data: 2007-08-04 22:46:58

Temat: Re: wybielanie zębów
Od: "Marble" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie interesuje mnie wywalenie 1000zł u stomatologa, takie rady proszę
> sobie odpuscic

w takim razie ty sobie odpusc wybielanie zebow.

3. Data: 2007-08-04 23:27:02

Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MIchal"

> nie interesuje mnie wywalenie 1000zł u stomatologa, takie rady proszę sobie
> odpuscic

Niestety nie wybielisz zębów marketowymi specyfikami.
Nawet jeśli wybielisz to efekt bedzie krótkotrwały.

Cancer
http://cerbermail.com/?eMJzIDy1yq

4. Data: 2007-08-05 00:51:38

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!
>
> Planuję zakupić jakiś srodek do wybielenia zębów,
> na co powinieniem zwrócić uwagę przy zakupie
>
> jest tego na allegro cała masa

lepiej kup zwykle paski wybielajace. sa na pewno dostepne. ale jak masz bardzo
zazolcone zeby to i tak zabieg powinienes wykonac u dentysty, a takimi paskami
to sobie podbielac w przyszlosci.

iwon(K)a

5. Data: 2007-08-05 10:13:48

Od: "MIchal" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bardzo
> zazolcone zeby to i tak zabieg powinienes wykonac u dentysty, a takimi

Ząbki mam jasne i zdrowe, nigdy nie mialem ubytków, po kazdym jedzeniu myje,
ale chcialbym uzyc specyfiku aby jeszcze
troszkę lepszy był efekt.

W takim razie proszę o informację
co takiego używają stomatolodzy, czego nie można kupic?
czym rózni się takie wybielanie?

Jak napisalem, kilka lat temu uzywalem takiego specyfiku i faktycznie był
efekt.

6. Data: 2007-08-05 10:15:49

Od: "MIchal" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety nie wybielisz zębów marketowymi specyfikami.
> Nawet jeśli wybielisz to efekt bedzie krótkotrwały.

Czy różni się wybielanie marketingowymi sposobami, od wybielania w zakładzie
stomatologicznym?

jaka cene sobie stomatolodzy 'krzycza' za wybielenie, i jak długo takie
zabieg może trwac?

co myślicie o wybielaniu laserowym?

7. Data: 2007-08-05 10:33:15

Od: "bim-bom" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"MIchal" <d...@g...pl> wrote in message
> Witam!
>
> Planuję zakupić jakiś srodek do wybielenia zębów,
> na co powinieniem zwrócić uwagę przy zakupie

Moja siostra użyła paczkę pasków wybielających WhiteStrips rok temu. Różnica
w kolorze górnych zębów jest zdecydowanie zauważalna. Dawniej miała zęby
dosyć żółte, teraz są prawie białe, i rzeczywiście ładniej wyglądają.

8. Data: 2007-08-05 13:59:52

Od: "MIchal" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Różnica w kolorze górnych zębów jest zdecydowanie zauważalna. Dawniej
> miała zęby dosyć żółte, teraz są prawie białe, i rzeczywiście ładniej

Domyslam się ze to musi działać,
ale stomatolog, czy pracownik zakładu stomatologinczego zawsze
napisze ze to nie dziala,

tylko nie rozumie, dlaczego nie miałoby to działać
skoro skład chemiczny jest takich sam, na chlopski rozum..

9. Data: 2007-08-05 15:06:42

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ząbki mam jasne i zdrowe, nigdy nie mialem ubytków, po kazdym jedzeniu myje,
> ale chcialbym uzyc specyfiku aby jeszcze
> troszkę lepszy był efekt.

to paski Ci powinny wystarczyc.

> W takim razie proszę o informację
> co takiego używają stomatolodzy, czego nie można kupic?
> czym rózni się takie wybielanie?

maja wyzsze stezenia preparatow, plus sa lampy ktore zadne atrapy na prad nie
zastapia.

> Jak napisalem, kilka lat temu uzywalem takiego specyfiku i faktycznie był
> efekt.

to paski tez dadze Ci efekt. nie trzeba dentysty.

iwon(K)a

10. Data: 2007-08-05 15:31:27

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Domyslam się ze to musi działać,
> ale stomatolog, czy pracownik zakładu stomatologinczego zawsze
> napisze ze to nie dziala,

nie. ja jestem dentysta i tak Ci nie pisze. prawda?

> tylko nie rozumie, dlaczego nie miałoby to działać
> skoro skład chemiczny jest takich sam, na chlopski rozum..

jest taki sam, ale jest to o wiele mniejsze stezenie, to raz. po drugie paski
nie "oblepia" szczelnie kazdego zalamka zeba, po trzecie slina szybko podplywa
pod pasek, szczegolnie ten dolny i wyplukuje skladnik paska.
paski jednak sa dobre dla ludzi mlodych, ktorym niewiele potrzeba do uzyskania
bieli. niekiedy tez wystarczy do podbielenia po wczesiejszym procesie
wybielenia.

iwon(K)a

krew na Woodstock
Jak uniknąć strzykawki?