wybity palec - jak leczyc?

1. Data: 2003-10-11 09:22:54

Temat: wybity palec - jak leczyc?
Od: "Krzysztof Turowski" <t...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam 23 lata.
Kilka lat temu trenowalem siatkowke i podczas jednego z treningow mocno
wybilem sobie palec (przygniotlem dlon cialem przy padzie dotykajac drugim
palcem ramienia).
Rok temu wywrocilem sie na lodzie i kontuzja odnowila mi sie.
Na poczatku nie zwracalem uwagi na ta kontuzje, myslalem ze szybko
przejdzie. Ale to sie ciagnie juz od roku.

W tej chwili hobbystycznie gram w siatkowke i przy kazdym dotknieciu pilki
palec mnie dosyc mocno boli.
Czy sa jakies sposoby aby ten bol wyeliminowac?

Chodzi mi tu o roznego rodzaju dzialanie - rehabilitacje, jakies sciagacze,
moze po prostu bandaz.

Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz,
Krzysztof Turowski