wybor kosiarki spalinowej

1. Data: 2003-07-08 14:23:57

Temat: wybor kosiarki spalinowej
Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

CZeść,
..tak,tak archiwum przecfzytałem i o kosiareczkach też. Chodzi jednak o
konkret tj. co myślicie o takiej ofercie - znalazłem na allegro:
"Nowa kosiarka spalinowa bez napędu. Silnik TECUMSEH 6 KM, szerokość koszenia
56 cm, kosz 60 litrów. Waga ok. 38 kg. Made in USA. Kosiarka posiada trzy
opcje: 1 mielenie trawy 2 wyrzut do kosza 3 wyrzut boczny Gwarancja na silnik
36 miesięcy - pod warunkiem corocznych, płatnych przeglądów gwarancyjnych w
serwisie. Gwarancja na resztę 12 miesięcy. Odbiór kosiarki wyłącznie osobisty
lub wysyłka firmą spedycyjną (koszt ok. 30 zł - ) ale wcześniej przelew na
konto wylicytowanej kwoty za sprzęt + przesyłka. "
Mój areał trawkowy to póki co ok. 400 m2 a docelowo jeszcze plus ok 800 m2.
Mówią mądre głowy, że potrzebuje do tego conajmniej 5KM. Cóż oferta cenowa w
sklepach jest dużo wyższa niż np. ta, ale z kolei wyczytałem w ostatnim poście
że Tecumsehy są słabe i nie warto (???)
Warto kupić tą kosiarkę ? - gość chce za nią 970 zł i mówi że ma wszystkie
oryginalne papiery
O co ewentualnie go dopytać ?

dzięki z góry za dpowiedź!

pozdrawiam
Grzegorz S.

PS. Ciekawy wątek o korze w ogrodzie. Wczoraj właśnie zapodałem wokół naszych
iglaków i drzewek - wygląda pięknie ale cóż de gustibus ...

2. Data: 2003-07-08 17:37:16

Temat: Re: wybor kosiarki spalinowej
Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bez napędu. Silnik TECUMSEH 6 KM,
> szerokość koszenia
> 56 cm,

Niedobrze, przy tej mocy i szerokości koszenia powinien być napęd
obowiązkowo. 400 m2 jakoś oblecisz ale + 800 to ci się szybko znudzi.

> 36 miesięcy - pod warunkiem corocznych, płatnych przeglądów gwarancyjnych
> serwisie.

Dowiedz się dokładnie, pewno wymiana oleju, ostrzenie noży itd. - trochę
te przeglądy mogą kosztować. Różnie to jest w różnych punktach.

> Gwarancja na resztę 12 miesięcy.

I tyle wystarczy, jak dobry sprzęt to w tym okresie "wyjdą" wszystkie
ewentualne wady. A później będzie kosiła, kosiła ....
Ja mam Stigę od 5 lat i tylko przetarty sznurek wymieniałem, kosi cacy.

> że Tecumsehy są słabe i nie warto (???

Osobiście nie pracowałem na takim sprzęcie.

> Warto kupić tą kosiarkę ? - gość chce za nią 970 zł i mówi że ma wszystkie
> oryginalne papiery

Cena ujdzie, ale ten napęd...

> [...]
naszych
> iglaków i drzewek - wygląda pięknie ale cóż de gustibus ...

Kora jest ok.

Pozdrawiam
PP.

3. Data: 2003-07-09 06:02:32

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Nowa kosiarka spalinowa bez napędu. Silnik TECUMSEH 6 KM,
Popularne silniki - Husqvarna pracuje na Tecumseh i na Briggs&Stratton
(chyba nie pomyliłam tej nazwy...)

>Gwarancja na silnik
> 36 miesięcy - pod warunkiem corocznych, płatnych przeglądów gwarancyjnych
> serwisie.
Dowiedz się, GDZIE dokładnie byłby ten serwis - wiedz, że jeśli kosiarka
kupowana gdzieś tam nie wiadomo gdzie to potem autoryzowane serwisy krzywią
się na taką kosiarkę nie wiadomo skąd (pracowałam w takiej firmie serwisowej
i stąd wiem), że żaden taki producent nie uzgadniał z nimi, że to będzie
miejsce serwisowania...

> [...]
> że Tecumsehy są słabe i nie warto (???)
> Warto kupić tą kosiarkę ? - gość chce za nią 970 zł i mówi że ma wszystkie
Czy taka bardzo dużo wyższa??? No może wziąwszy pod uwagę funkcje tej
maszyny to może i wyższe...

Pozdrav.Rene

4. Data: 2003-07-09 06:26:49

Od: "Grzegorz Kasperek" <g...@w...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
koszenia
> 56 cm, kosz 60 litrów. Waga ok. 38 kg. Made in USA.

kiedyś nie przywiązywałem do tego wagi ale teraz bez napędu już bym nie
kupił,
drugie ciekawe rozwiązanie to centralne sterowanie wysokością koszenia

pozdrawim

5. Data: 2003-07-09 08:10:52

Od: "MOIF" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ostatnio bylo w promocji w makro po ok. 950. al-ko 5 czy 6 konny z napedem i
centralna regulacja wysokosci koszenia. mam. OK

--
Mario

6. Data: 2003-07-11 21:34:57

Od: zdzislaw kmito <3...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Warto pomyslec o takim trawniku,ktory bedziesz kosil trzy razy w roku.
Przy zakupie nowej kosiark uwzglednic nalezy:powierzchnie trawnika,
katalizator oraz naped.Jezeli zdecydujesz sie na taki trawnik to mozesz
wynajac ogrodnika i kosiarka wtedy jest zbedna.
pozdrawiam Zdzichu K.

7. Data: 2003-07-12 12:48:17

Od: "Michał Szerling" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Brak napędu - dla mnie dyskwalifikacja.