wybroczyny na nogach u dziecka

następny post »
From: "Iwona" <j...@s...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: wybroczyny na nogach u dziecka
Date: Fri, 20 Jun 2008 22:50:14 +0200

Witam, synek ma niecałe 3 lata, ogólnie to od dwóch lat bradzo chorujący
egzemplarz, bardzo częste zapalenia płuc (wykuloczona gentetycznie
mukowiscydoza oraz zaburzenia immunologiczne, alergie w żadnych testach też
nie wychodzą, IGE bardzo niskie).
To tak ogólnie.
Ostatnio jest w dosć dobrym stanie po 48 dniowej antybiotykoterapii udało
się zaleczyc płuca.
Ponad miesiąc temu szczepiony był doatkową dawką żółtaczki (brak przeciwciał
ze standardowej) oraz na pneumokoki..
Od około trzech tygodni na nogach syna są wybroczyny, tzn. takie małe
miejsca z mocno popękanymi naczynkami krwionośnymi, po uciśnięciu nie
znikają, niektóre plamy po pewnym czasie zamieniły się w drobne siniaki i
nie schodzą. Gdy zaczeło się tych wybroczyn pojawiać więcej zrobiłam mu
morfologię, nawet dwa razy, wyniki konsultowałam z lekarzem i są dobre.
Lekarz nie wie co to i kazał tylko obserwować. Zaniepokojna zrobiłam tez
dziś badanie ogólne moczu, wynik będzie w poniedziałek.
Oprócz tych plam na nogach (od dwóch dni tez na rękach) synek ma delikatny
katar i codziennie wieczorem stan podgorączkowy 37,5 - 37,7 (od tygodnia).
Aha zaczęłąm też podawać Rutinacea ze względu na rutynę, to mój pomysł nie
lekarza.
Czy ktos moze mi podpowiedzieć do jakiego specjalisty się z tym wybrać? Bo
nasz rodzinny nie wie co to.
Czy zrobić mu jeszcze jakieś badania?
Co to może być? Bo zaczną mnie niedługo podejrzewać o bicie dziecka.