wycieczki gorskie

1. Data: 2002-09-23 08:00:29

Temat: wycieczki gorskie
Od: "krzyso" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Poszukuje regulaminu (lub linku do niego) dotyczacego wycieczek
szkolnych. W szczegolnosci chodzi mi o wycieczki gorskie (do jakiej
wysokosci n.m.p. mozna isc bez przewodnika, ilu musi byc opiekunow
itp.)
Dziekuje za pomoc.
Krzysiek.

2. Data: 2002-09-23 08:59:43

Temat: Re: wycieczki gorskie
Od: "tom" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krzyso" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> szkolnych. W szczegolnosci chodzi mi o wycieczki gorskie (do jakiej
> wysokosci n.m.p. mozna isc bez przewodnika, ilu musi byc opiekunow

przewodnik potrzebny jest w górach
o wys. ponad 1000m, parkach narodowych
oraz w terenie stwarzającym zagrożenie dla zdrowia i
życia.
Interpretacja może więc być różna.

3. Data: 2002-09-27 11:36:35

Od: "bozenaober" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Reguluje to rozporządzenie MENiS jest na stronoe internetowej www.men.waw.pl
Pozdrawiam Bożena

4. Data: 2002-09-29 14:44:55

Od: "Piotr K." <p...@l...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ten problem opisuje szczegółowo rozporzadzenie Ministra Edukacji. W każdym
kuratorium podadzą ci jaki to dziennik ustaw.

Piotr K.

Piotr K.

Użytkownik krzyso <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ammhm8$3n1$...@n...onet.pl...