wycinanie migdałków

11. Data: 2005-07-07 10:49:00

Temat: Re: wycinanie migdałków
Od: "vati" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Reasumując wywody Szymona i moje: naprawde nie ma sie czego bać :)

12. Data: 2005-07-09 16:31:40

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szymon Nowak" <h...@p...onet.pl> napisał
> Wiedz, że migdałki mają właściwość do odrastania, i to nie bajka tyko
> rzeczywistość

Nie wiem czy normą jest odrastanie III migdałka (bo o nim piszesz), bo wielu
moich znajomych wycinało jeszcze raz. Ja miałam niewycięty w całości, w
drugim
dniu inny lekarz dokończył dzieło i mi nie odrósł, być może normą jest
pozostawianie
ich fragmentów, zwłaszcza u dzieci.
Masoneczka

Do osób zainteresowanych tematyką eksploracji Marsa
kamienie żółciowe
skierowanie na morfologię_jak długo ważne?
Prześwietlenie płuc - skierowanie?
Przegroda nosowa + torbiel - endoskopowo?!