wycinanki

1. Data: 2002-12-02 19:27:20

Temat: wycinanki
Od: drzewko <d...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

Hej hej!
Ja w temacie troche swiatecznym. Dzis dostalam od kolezanki wzorki na
wycinanki - choinke, drzewko, gwiazdki oraz jajko (hehe, trzeba myslec
perspektywicznie :) )

Wycinanki robi sie prosto - kupuje sie kolorowy karton , kalkuje wzor a
potem wycina sie zbedne fragmenty nozykiem do tapet. Potem te wolne
miejsc wykleic mozna cienka bibulka lub nawet pergaminem (byleby bylo
przejrzyste), a na choince wiazemy kokardeczki z cieniutkiej wstazeczki
w wielu kolorach. Wyglada to siuuper :)

Jak kogos zachecilam, to prosze na priva bo sknera nie jestem i chetnie
sie podziele :)))))

Sciskam cieplutko przedswiatecznie

drzewko

1. Data: 2002-12-02 20:44:58

Temat: Re: wycinanki
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 02 Dec 2002 20:27:20 +0100, drzewko
<d...@b...net> wrote:

> [...]
>w wielu kolorach. Wyglada to siuuper :)
>
>Jak kogos zachecilam, to prosze na priva bo sknera nie jestem i chetnie

mnie zachecilas i na pewna pewna Basie - od razu podaje jej
adres: b...@p...onet.pl
(ona malo pisze i czyta...no, NIE w ogole, hehehehe oj dostane w
ucho od niej, ale ostatnio zadala pytanie tu na temat robienia
ozdoobek choinkowych, co mozna wykonac w towaryystwie wlasnych
dzieci

ale ja tez prosze

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-12-03 03:22:07

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

drzewko wrote:
> [...]
> w wielu kolorach. Wyglada to siuuper :)
>
> Jak kogos zachecilam, to prosze na priva bo sknera nie jestem i chetnie

Bardzo poproszę :) Właśnie obmyślam,jak wyprodukować kartki świąteczne,
może mi to pomoże :)
Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2002-12-03 06:24:12

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mnie zachecilas i na pewna pewna Basie - od razu podaje jej
> adres: b...@p...onet.pl
> (ona malo pisze i czyta...no, NIE w ogole, hehehehe oj dostane w
> ucho od niej,

no kurcze, analfabete tu ze mnie publicznie robia... ona czyta ale malo sie
odzywa, bo tu znawczynie same tematow robotkowych, wiec nie bardzo ma sie z
czym wychylac...

ale ostatnio zadala pytanie tu na temat robienia
> ozdoobek choinkowych, co mozna wykonac w towaryystwie wlasnych
> dzieci

to prawda i temat caly czas aktualny, robimy rozne ozdobki, lancuchy i
zawartosc pudla sie zwieksza;-)

pozdrawiam serdecznie
Basia

1. Data: 2002-12-03 07:06:28

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 3 Dec 2002 07:24:12 +0100, "Basia"
<b...@p...onet.pl> wrote:

>no kurcze, analfabete tu ze mnie publicznie robia... ona czyta ale malo sie
>odzywa, bo tu znawczynie same tematow robotkowych, wiec nie bardzo ma sie z
>czym wychylac...

ech, wiedzialam , ze w ucho dostane ;)))

>pozdrawiam serdecznie
>Basia

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-12-03 07:31:05

Od: "Kuleczka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez jestem chetna :)
--
Magda (Katowice)
k...@p...onet.pl

1. Data: 2002-12-03 17:57:04

Od: "Aisa" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo poproszę :) Właśnie obmyślam,jak wyprodukować kartki świąteczne,
> może mi to pomoże :)
> Pozdrawiam
> Julita

Ja też poproszę. Właśnie dzięki Julicie rozwiązałam problem z kartkami :))
Pozdrawiam
Joanna

1. Data: 2002-12-04 02:45:11

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aisa wrote:

> Ja też poproszę. Właśnie dzięki Julicie rozwiązałam problem z kartkami :))
> Pozdrawiam
> Joanna

Bardzo mi miło :) A tak przy okazji, odkryłam że w Smyku (pewnie i w
innych fajnych miejscach, gdzie jest dużo papierniczych rzeczy) jest
dość cienka falista tektura w mocnych i czystych kolorach(arkusz A3 - ok
. 4 zł)- w sam raz na dorobienie faktury pocztówkom :)
Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2002-12-04 07:22:40

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julka" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> drzewko wrote:

> Bardzo poproszę :) Właśnie obmyślam,jak wyprodukować kartki świąteczne,
> może mi to pomoże :)
> Pozdrawiam
> Julita

Co do kartek świątecznych, to ja w tym roku naklejam takie blaszki jak
cekiny ale w kształtach choinek i gwiazdek. Kiedyś udało się mi się takie
kupić w woreczkach zaspawane. Tylko wtedy nie wiedziałam do czego je
zastosować. Na ciemnym kartonie nieźle się prezentują. Życzenia pisze białą
albo żółtą kredką - pastelą.
Gocha

1. Data: 2002-12-04 18:54:42

Temat: wycinanki- choinka
Od: "Przyklejka" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Pisze na tą grupę pierwszy raz , więc chcę się
najpierw przywitać :-)) Witam wszystkich bywalców
tej grupy. Sama lubię szyć oraz robić jakieś wycinanki itp.
Niestety nie lubię ( strasznie sie przy tym denerwuje )
szydełkowac i robic na drutach np. swetry.
Haftowac nie bardzo umiem

Niedawno w sieci znalazłam opis , jak wykonać choinkę
z papieru, takie łatwe origami. Ja już zrobiłam i bardzo
mi się podoba. Podaję linka.
http://www.eduseek.ids.pl/artykuly/artykul/ida/1927/
( w połowie strony- opis z rysunkiem)

--