wykonawca stalowej konstrukcji schodów wewnętrznych - 3City

1. Data: 2007-09-07 20:17:53

Temat: wykonawca stalowej konstrukcji schodów wewnętrznych - 3City
Od: "m" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Jestem na etapie poszukiwania w okolicach Trójmiasta wykonawcy stalowej
konstrukcji schodów do mieszkania.
Jeśli ktoś z Was dysponuje namiarami na solidnego wykonawcę z racjonalnymi
cenami to proszę się nimi podzielić ;)

Z góry dziękuję i pozdrawiam,
M.

2. Data: 2007-09-08 15:15:14

Od: "TreStan" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem na etapie poszukiwania w okolicach Trójmiasta wykonawcy stalowej
> konstrukcji schodów do mieszkania.

A jaki jest problem z tymi schodami.W Castoramie czy OBI kupisz segmenty i
sam se skladasz.

Stanislaw Gdansk

3. Data: 2007-09-08 16:26:04

Od: "m" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jaki jest problem z tymi schodami.W Castoramie czy OBI kupisz segmenty
> i sam se skladasz.

Nie da rady - schody te muszą mieć ściśle określone wymiary, 'kąt natarcia',
itp. Niestety ze znanych mi gotowych modułów tego nie uzyskam :(((

M.

Przeglad pieca - gdzie ?
Płyta indukcyjna - pytania do tych którzy takiej używają
Ile za ułożenie 10m2 paneli ściennych?
Drzwi antywlamaniowe - Krakow
sąsiad z góry chodzi w drewniakach - pomocy