wymiana okien, jakie wybrać trwałe i szczelne

1. Data: 2013-06-21 14:04:42

Temat: wymiana okien, jakie wybrać trwałe i szczelne
Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx> szukaj wiadomości tego autora

czeka mnie wymiana okien
zapewne wszystkie już mają opcję wychyłu
na co zwrócić uwagę? jakiego producenta wybrać?

--
http://zlotowskie.blox.pl
http://moneysave.info

2. Data: 2013-06-21 15:43:26

Temat: Re: wymiana okien, jakie wybrać trwałe i szczelne
Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 21 czerwca 2013 14:04:42 UTC+2 użytkownik zlotowinfo napisał:
> czeka mnie wymiana okien
>
> zapewne wszystkie już mają opcję wychyłu
>
> na co zwrócić uwagę? jakiego producenta wybrać?
Ja polecam Drutex
http://www.drutex.pl/pl/index-pl.html
W mieszkaniu mam juz od chyba pond 10lat ich okna(białe) w domu od 2007 roku okna w
kolorze złoty dąb szwagier chyba w 2005 lub 2006 montował ich okna dwukolorowe(z
zewnątrz brąz od środka białe)
Póki co żadnych problemów z żadnym z tych okien.
Ceny w 2007roku były bardzo konkurencyjne teraz nie wiem

3. Data: 2013-06-21 18:15:35

Od: "saskatchewan" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czeka mnie wymiana okien
> zapewne wszystkie już mają opcję wychyłu
> na co zwrócić uwagę? jakiego producenta wybrać?

Fajną sprawą w oknach jest mikrorozszczelnienie ,hamulec otwarcia
w klamce (otwarte okno jest blokowane klamka aby nie "klapało" przy podmuchach),
i uchył w oknie balkonowym.Nie wszędzie jest to w standardzie i trzeba dopłacić
.

Drewnianych nie polecam .
PCV ale tylko z dobrej jakości profilem .

Ulica Szegedyńska zostaje
Cheap Nike Air Max 2013 Shoes Air Max Classic BW Shoes Air Max 90 Shoes wholesale www.Buy-Good-Goods.com
białe diodówki zmienić barwę
Płyta z sensorem zapobiegającym wykipieniu [crosspost]
Na dom nie ma co liczyć... [OT]