wyniki badan...

1. Data: 2007-10-08 20:35:36

Temat: wyniki badan...
Od: "Kaska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam takie pytanie - u naszej 3-letniej corki wyszlo dzis OB : 34, a w moczu
liczne fosforany (czy tym treba sie martwic?..)dzien wczesniej w moczu byly
leukocyty powyzej normy : 5-10, dzisiaj bylo juz w normie. Poza tym stan
ogolny dobry, dzieckow formie, ale - w piatek 38 st , w sobote idealnie
36,6 , wczoraj i dzis po poludniu bardzo wysoka temperatura, 39 st. Jezdzimy
od lekarza do lekarza ,oprocz pediatrow byl i laryngolog. Osluchowo bardzo
dobrze, gradlo w porzadku, lekko zarozowione ucho w sobote, laryngolog
przepisal Otinum, dziecko na uszy sie nie skarzy.
Wiem, ze wirtualnie nikt diagnozy nie postawi...., ale moze cos poradzicie,
nie wiem-jakies dodatkowe badania, czy moze juz dac antybiotyk(ze wzgledu na
to wysokie OB), czy czekac az sie ujawni zrodlo stanu zapalnego...? A moze
stawic sie do szpitala na doglebniejsza diagnostyke...
Ech...doradzcie.............
Zmartwieni rodzice.

2. Data: 2007-10-09 02:52:14

Temat: Re: wyniki badan...
Od: "--==Trotyl==--" <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaska" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> Wiem, ze wirtualnie nikt diagnozy nie postawi...., ale moze cos
> poradzicie, nie wiem-jakies dodatkowe badania, czy moze juz dac
> antybiotyk(ze wzgledu na

a moze jest jakis pies albo kot? a moze jakies zwierze, moze dajesz zarcie z
puszki. Zwroc uwage na uczuleniam zarowno pokarmowe jak i od detergentow. Ja
wiem po sobie ile moze zdzialac kot, albo pistacje... masakra!

3. Data: 2007-10-12 17:58:45

Od: La Luna <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Tue, 9 Oct 2007 04:52:14 +0200 wiedźmin zdziwił się nieco,
gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast rzucić mu
się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako --==Trotyl==--, a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> a moze jest jakis pies albo kot? a moze jakies zwierze,

Rozumiem ze pies i to to nie zwierzeta? ;)
I moglbys bardziej rozwinac swoja mysl - coz one biedaki moga byc - Twoim
zdaniem - za winne obecnej sytuacji?
Bardzom iekawa sobie poczytac ;)

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

Palec się nie zgina
Co na odleżyny?
Ile kosztuje zabieg ....
Wylew osocza jak po oparzeniu ale podobno ugryzienie owada - 4 lata dziewczynka
Problemy z pamiecia