wyniki spermy czy jest prawidłowa

1. Data: 2003-01-28 22:49:51

Temat: wyniki spermy czy jest prawidłowa
Od: "Majszek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam zapytanie odnośnie spermy a dokładnie czy jest ona prawidłowa do
zapłodnienia mam wyniki a nie chcę iść z tym do lekarza bo w mojej okolic
nie ma takiego.
Wyniki:
liczba plemników w 1ml 528 750 000
ph 8,3 (natomiast gdzieś w gazecie czytałem że powinno być 7,3-7,8)
zabarwienie mleczne lepkość w normie
Ruchliwość
po 30 min 85%
po 3 godz 60%
po 24 godz 5%
plemniki o budowie prawidłowej 80%
........................nie prawidłowej 15%
komórki plemnikotwórcze 5%
Poziom fruktozy 1,0 i to budzi mój niepokój bo na kartce z wynikami
pisze że norma to 1,3-10,0 mg/100ml

2. Data: 2003-01-29 09:51:33

Temat: Re: wyniki spermy czy jest prawidłowa
Od: "Przyklejka" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cytat ze str
http://www.resmedica.pl/ffxraport600.html

Prawidłowy wynik badania nasienia przedstawia się następująco:

objętość ejakulatu: 2-5 ml
liczba plemników: 20-300 mln/ml
odsetek plemników o prawidłowej ruchomości: > 40%
morfologia plemników: > 50% plemników o owalnym kształcie główki: > 30%
form prawidłowych
ruch postępowy: > 50% plemników
średnia szybkość ruchu: > 25 ľm/s
pH 7,2-7,8
test aglutynacji: < 10% plemników opłaszczonych przeciwciałami

--
Kasia

3. Data: 2003-01-29 18:11:39

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Majszek"

100% meżczyzna!

> Poziom fruktozy 1,0 i to budzi mój niepokój bo na kartce z wynikami
> pisze że norma to 1,3-10,0 mg/100ml

no może mniej słodziutka, dzięki temu chętniej będzie stosowana zgodnie z
przeznaczeniem :-)))
pozdr i zapraszam wkrótce na pl.soc.dzieci

Wyniki badan potwierdzajace zdrowotne walory Tai Chi
RTG zatok Kat-ce - gdzie najlepiej (niekoniecznie najtaniej) ?
gdzie znalezc opis tego nuemru?:
PILNE !
co to jest otrzewna?