wyrównanie art 30 kn - jak przygotowania?

1. Data: 2009-10-23 18:02:41

Temat: wyrównanie art 30 kn - jak przygotowania?
Od: "pawelj" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry.
Miał tu taki jeden zajżeć i przyznać mi rację jak będą w 2009 roku 2
podwyżki nauczycieli. Dwie były już jakiś czas temu - szykuje się wielce
niesprawiedliwe rozdawnictwo pieniędzy dla nauczycieli. Taki jeden się woli
nie odzywać ale mniejsza z nim.

Ciekaw jestem jak szkoły przygotowują się do spełnienia wymogów art 30 KN.
Czy będą płacić za darno tam gdzie n-le nie osiągnęli średniej czy może są w
jakiś sposób organizowane zajęcia tak aby tą średnią osiągnąć.

--
Pawełj

2. Data: 2009-10-23 18:13:33

Temat: Re: wyrównanie art 30 kn - jak przygotowania?
Od: Roman Stachowiak <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pawelj pisze:

> Ciekaw jestem jak szkoły przygotowują się do spełnienia wymogów art 30 KN.
> Czy będą płacić za darno tam gdzie n-le nie osiągnęli średniej czy może są w
> jakiś sposób organizowane zajęcia tak aby tą średnią osiągnąć.

Ale oczywiście rozumiesz pojęcie średniej?

--
RomanS
______________________________

3. Data: 2009-10-23 18:40:19

Od: "pawelj" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman Stachowiak" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ale oczywiście rozumiesz pojęcie średniej?
Rozumiem. Jakoś moje rozumienie ma wpłynąć na przygotowania?

--
Pawełj

4. Data: 2009-10-23 19:54:39

Od: Roman Stachowiak <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pawelj pisze:
> Użytkownik "Roman Stachowiak" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> Rozumiem. Jakoś moje rozumienie ma wpłynąć na przygotowania?

Nie na przygotowania lecz na zrozumienie pojęcia 'średnie wynagrodzenie'.

--
RomanS
______________________________

5. Data: 2009-10-23 21:00:00

Od: "pawelj" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie na przygotowania lecz na zrozumienie pojęcia 'średnie wynagrodzenie'.

Zawsze możemy założyć że tego pojęcia nie rozumiem.
Zawsze możesz mi to na grupie wyjaśnić. Więc do dzieła

--
PawełJ

6. Data: 2009-10-23 21:31:13

Od: Roman Stachowiak <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pawelj pisze:
> Użytkownik "Roman Stachowiak" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> Zawsze możemy założyć że tego pojęcia nie rozumiem.

A co tu zakładać. Ty NIE ROZUMIESZ tego pojęcia.

> Zawsze możesz mi to na grupie wyjaśnić. Więc do dzieła

To, że jestem nauczycielem nie musi od razu oznaczać, że jestem
desperatem. Tłumaczenie czegokolwiek ODPORNYM na wiedzę przekracza moje
zdolności i umiejętności pedagogiczne.

--
RomanS
______________________________

7. Data: 2009-10-24 08:54:40

Od: "pawelj" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To, że jestem nauczycielem nie musi od razu oznaczać, że jestem
> desperatem. Tłumaczenie czegokolwiek ODPORNYM na wiedzę przekracza moje
> zdolności i umiejętności pedagogiczne.
Rozwiń swoją myśl.
Albo przynajmniej wyjaśnij po co się odezwałeś skoro nic nie masz do
powiedzienia.
A ja dalej jestem ciekaw jak i czy wogóle szkoły robią coś w kieurunku
osiągnięcia średniej.
--
Pawełj

8. Data: 2009-10-24 09:17:29

Od: Roman Stachowiak <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pawelj pisze:
> [...]
> powiedzienia.
> A ja dalej jestem ciekaw jak i czy wogóle szkoły robią coś w kieurunku

1. Skoro nie rozumiesz pojęcia średniego wynagrodzenia, to jak ci to mam
dalej wytłumaczyć?
2. Wskaż mi w art.30 KN zapis, że to szkoły mają cokolwiek robić w
kierunku osiągnięcia średniej.

--
RomanS
______________________________

9. Data: 2009-10-24 10:01:34

Od: "pawelj" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1. Skoro nie rozumiesz pojęcia średniego wynagrodzenia, to jak ci to mam
> dalej wytłumaczyć?
Ale co ty mi chcesz tłumaczyć?
> 2. Wskaż mi w art.30 KN zapis, że to szkoły mają cokolwiek robić w
> kierunku osiągnięcia średniej.

A czy to czasem nie w szkołach nauczyciele pracują? Czy to nie za to płaci
się pensje?

Jednak ty nie masz w tej dziedzinie nic do powiedzenia.

--
Pawełj

10. Data: 2009-10-24 10:16:35

Od: Roman Stachowiak <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pawelj pisze:
> Użytkownik "Roman Stachowiak" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> Ale co ty mi chcesz tłumaczyć?
>
> A czy to czasem nie w szkołach nauczyciele pracują? Czy to nie za to płaci
> się pensje?

To ty zadałeś pytanie:
"Ciekaw jestem jak szkoły przygotowują się do spełnienia wymogów art 30
KN."

A ja pytam co mają szkoły do art.30?

"Czy będą płacić za darno tam gdzie n-le nie osiągnęli średniej czy może
są w jakiś sposób organizowane zajęcia tak aby tą średnią osiągnąć."

Czytam w art.30 KN
"1.Organ prowadzący szkołę będący jednostką samorządu terytorialnego
określa dla nauczycieli poszczególnych stopni awansu zawodowego, w
drodze regulaminu:
1)wysokość stawek dodatków, o których mowa w ust. 1 pkt 2, oraz
szczegółowe warunki przyznawania tych dodatków, z zastrzeżeniem art. 33
i 34,
2)szczegółowy sposób obliczania wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe,
z zastrzeżeniem art. 35 ust. 3, oraz za godziny doraźnych zastępstw,
3)wysokość i warunki wypłacania składników wynagrodzenia, o których mowa
w ust. 1 pkt 4, o ile nie zostały one określone w ustawie lub w
odrębnych przepisach,
w taki sposób, aby *średnie* *wynagrodzenia* *nauczycieli*, składające
się z wynagrodzenia zasadniczego i składników, o których mowa w pkt 1-3,
odpowiadały na *obszarze* *działania* *danej* *jednostki* *samorządu*
*terytorialnego* co najmniej średnim wynagrodzeniom nauczycieli, o
których mowa odpowiednio w ust. 3 i 4."

Średnie wynagrodzenie na obszarze działania JST. Skoro wiesz, co to jest
średnie wynagrodzenie, to wiesz również, że ktoś zarabia więcej, a ktoś
inny mniej, żeby średnia wyszła taka a nie inna.
No i skąd pomysł organizowania dodatkowych zajęć w celu osiągnięcia
średniej?
Gdzie to wyczytałeś?

--
RomanS
Ja zawsze mam rację.
Raz mi się wydawało, że nie mam racji, ale okazało się, że byłem w błędzie.
(G.J. Gigol)

Co kupi ciemna masa?
uczymy sięodpowiedzialności
http://www.trudnosci-szk olne.pl/
Opinia o programie GWO z jezyka polskiego dla gimnazjum
egzamin CISA (CERTIFIED INFORMATION SYSTEMS AUDITOR) - odstapie materialy