wysoka gorączka 11 dni

1. Data: 2005-10-10 20:22:29

Temat: wysoka gorączka 11 dni
Od: "Harpie (usuń słowo sapm z adresu)" <h...@i...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój 60 letni syn ma gorączkę jedenasty dzień waha się od 38-40'C zbijam
ibumem. Lekarz stwierdził zapalenie gardła. 4 dni temu lekarz przepisał
Zinnat 2x125mg, Bez zmian Nie ma innych objawów ani kataru, ani nie kaszle.
Jak dwa dni temu gorączka przekroczyła 40'C pojechałem na ostry dyżur.
Lekarz też stwierdził zapalenie gardła.
Nikt nie zlecił żadnych badań. Zamierzam sam zrobić jutro badania. Tylko
jakie?

--
Harpie

2. Data: 2005-10-10 20:38:18

Temat: Re: wysoka gorączka 11 dni
Od: "Harpie (usuń słowo sapm z adresu)" <h...@i...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mój 60 letni syn ma gorączkę jedenasty dzień waha się od 38-40'C zbijam

przepraszam, oczywiście nie 60 tylko 6-o letni ;)

3. Data: 2005-10-11 00:55:07

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 10 Oct 2005 22:22:29 +0200, *Harpie (usuń słowo sapm z adresu)*
<news:b3o7jzxh6xl9.dlg@harpie.net> napisał(a):

> [...]
> Lekarz też stwierdził zapalenie gardła.
> Nikt nie zlecił żadnych badań. Zamierzam sam zrobić jutro badania. Tylko

Na gorączkę to jest skuteczny Paracetamol (tylko aby nie Apap!)

--
Kaja

4. Data: 2005-10-11 06:34:47

Od: "Dorota" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w
> Na gorączkę to jest skuteczny Paracetamol (tylko aby nie Apap!)

Witam!
a tak z ciekawości można wiedzieć dlaczego nie Apap?

Dorota

5. Data: 2005-10-11 13:51:29

Od: Meg <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Harpie (usuń słowo sapm z adresu) napisał(a):
> [...]
> Lekarz też stwierdził zapalenie gardła.
> Nikt nie zlecił żadnych badań. Zamierzam sam zrobić jutro badania. Tylko

wiesz moim zdaniem to coś jest nie tak , zmień lekarza jak najszybciej
(skąd jestes?)
jeśli dziecko wcześniej już kiedyś brało pyralgine to mozesz podać pół
czopka , gorączka spadnie natychmiast , a badania no coż ...
możesz zawsze zrobić morfologie z rozmazem , mocz , opad, ale po
zinnacie trzeba brać poprawke na wyniki ale to już lekarz bedzie wiedział

pozdr Magda

6. Data: 2005-10-11 15:45:19

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Meg" <m...@N...pl> napisał w wiadomości

> wiesz moim zdaniem to coś jest nie tak , zmień lekarza jak najszybciej
> (skąd jestes?)

Na pewno jesy cos nie tak,z goraczka to sobie mozna poradzic,ale nie sztuka
zbijac temperature,trzeba znalezc przyczyne tego ze dziecko tyle czasu
choruje i antybiotyk nie pomaga.Ja tez proponuje zmienic lekarza.

Magda

7. Data: 2005-10-11 16:39:38

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 11 Oct 2005 08:34:47 +0200, *Dorota* <news:difmcu$g61$1@news.onet.pl>
napisał(a):

> Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w
>>

> Witam!
> a tak z ciekawości można wiedzieć dlaczego nie Apap?

Długo musiałabym tu pisać, a dzisiaj nie mam natchnienia :-(
Moja matka po apapie wylądowała w szpitalu. Mojej córce kiedyś po
paracetalopodobnym proszku (miała anginę i dałam się otumanić aptekarce)
dostała jeszcze większej gorączki-40 st). W nocy trzeba było latać po
aptekach i szukać Paracetamolu. Wszędzie wciskali apap, ale jednak udało się
gdzieś ten Paracetamol dostać, no i córce po pół godzinie gorączka spadła.
Sama też biorę Paracetamol i mi gorączka spada.
Kiedyś wzięłam apap (jeden jedyny raz) przy bólu głowy, to jeszcze gorzej
mnie zaczęła boleć i miałam mdłości, więc nigdy więcej ( zresztą na ulotce
jest chyba napisane, że mogą wystąpić mdłości i ból głowy. Nie rozumiem w
takim razie po co te proszki są. Lepiej już Pavulon wziąć).

--
Kaja

8. Data: 2005-10-11 16:47:51

Od: "Ania" <ninaad[cut_it]@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

No ale przecież apap to też paracetamol

> Moja matka po apapie wylądowała w szpitalu. Mojej córce kiedyś po
> paracetalopodobnym proszku (miała anginę i dałam się otumanić aptekarce)
> dostała jeszcze większej gorączki-40 st).

Hmmm- a może to tylko przypadek był i niepotrzebnie składasz "winę" na apap?
No albo przyczyną były jakieś "dodatki" w tabletkach? Chociaż to właściwie
są tylko substancje trzymające substancję czynną leku "w kupie"??

Ania

scientific american?
Do wątku o kocie, który wyzdrowiał...
Krew w kale-pytanie
gripp-heel, homeovox w ciąży - zna ktoś?
laboratorium na Bemowie!!!