wystawa skalnic, dionizji,prymul

21. Data: 2005-03-31 20:16:32

Temat: Re: wystawa skalnic, dionizji,prymul
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:d2hlcg$mbi$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Cóż to za bagażnik, Kasiu, 50 litrów ;-))

Przede wszytkim od lipca mam inny bagażnik ;)) Po drugie zdziwiłbyś się ile
do maluszka potrafiło roślinek wejść, a po po trzecie, można wieźć 10
roślinek po 3 zł za sztukę, lub jedną małą doniczkę z zielskiem wartym 30 zł
za sztukę , ja jestem na takiem etapie, że wielkiego bagażnika nie muszę
mieć, jakość przeważa nad iloscią :))

Pozdrawiam
Kaśka

22. Data: 2005-03-31 20:21:28

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Czechach i na Słowacji odbywa się sporo imprez,  w archiwum jest link
> do nich.

W kwietniu powinna być jeszcze impreza w Ołomuńcu,
o wiele większa niż w Pradze.
Pozdrawiam.Mirzan

23. Data: 2005-03-31 20:33:18

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
napisał w wiadomości news:d2hlcg$mbi$1@nemesis.news.tpi.pl...

> nie
>>

> Cóż to za bagażnik, Kasiu, 50 litrów ;-))

Zdziwiłbyś się, ile może taki samochodzik pomieścić jak trzeba ,
umiejętność pakowania:-))

Pozdrawiam TeresaR

24. Data: 2005-03-31 20:36:48

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:d2hlcg$mbi$1@nemesis.news.tpi.pl...

> nie
> >
> Cóż to za bagażnik, Kasiu, 50 litrów ;-))

To co, spotykamy sie 16 kwietnia w Strzelinie? :-)
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

25. Data: 2005-03-31 20:42:02

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> napisał w wiadomości

> To co, spotykamy sie 16 kwietnia w Strzelinie? :-)
> Pozdrawiam serdecznie Wiesia

Tak szybko w tym roku?

Pozdrawiam
Kaśka

26. Data: 2005-04-01 06:27:31

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldek napisał:

> Masz rację ale strona Christiana zmieniła swój wygląd.
> Już nie pokazuje swoich galerii roślin.Musisz wierzyć że było
> co oglądać.Może na jesień ponownie je umieści.
Wierzę!
I coraz mniej się dziwię, że na byliny można majątek wydać.

Czekam na Twój reportaż z Pragi.

Pozdrawiam,
Krzysztof Wilk

Jakie to drzewo ?