wysypka po operacji

1. Data: 2006-08-30 12:28:28

Temat: wysypka po operacji
Od: Sabina <sa-re.wyrzuc.to.co.uwazasz:)@epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Miesiąc temu miałam artroskopię kolana.
Dwie doby temu poniżej kolana pojawiła mi się swędząca wysypka, która
utrzymuje się do teraz. Noga jest w tym miejscu ciepła.
Czy to może mieć związek z tą operacją, czy to raczej przypadek?

Pod bliznami po operacji miałam sińce, wysypka pojawiła się zaraz pod nimi,
w momencie kiedy zaczęły znikać. Teraz te sińce są już prawie niewidoczne.

Od miejsce to jest nieco bolesne co mnie dziwiło bo podobno uszkodzenie
było pomiędzy rzepką a kością udową, ale może po grzebaniu w kolanie i ból
kości piszczelowej jest normalny. Nie wiem czy to może mieć związek.

Używam maści przeciwbólowych i przeciwobrzękowych, ale gdyby to była
reakcja na którąś z nich, wystąpiłaby chyba na kolanie a nie pod nim?
Smaruję jednak głównie samo kolano.

--
Sabina