wzorek na meilaody

1. Data: 2004-01-03 09:09:25

Temat: wzorek na meilaody
Od: Maciachowa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
kobitki mile, czy ktoras z Was ma moze ten wzorek publikowany tutaj?
http://www.meilaodiy.com/bbs/dispbbs.asp?boardid=724
&replyid=525910&id=42491&skin=1
Dokladnie to chodzi mi o wzor psa (jak w statki -okrety sie gra taki
oznaczenie) C-3 i C-4 - owczarki belgijskie groenendael i malinois.
Ten malinois. Znajoma sprowadzila takiego pierwszego do Polski, juz
umarl i ona krzyzykuje. Byloby to dla niej wielka niespodzianka.
Moze ktoras kupila to za wirtualne pieniazki i ma w swoich zbiorach?
Bo ja sie po tej stronie slabo poruszam - dzisiaj po paru miesiacach
prob udalo mi sie tam wejsc ponownie. Horror... po omacku zupelnie
latam.
Niesamowite te wzorki sa- cala 1 grupa FCI wszystkie owczarki, jakie
sobie mozna wymarzyc. Jest i aussie chyba!
Jakby co to jedynym dzialajacym obecnie dla mnie adresem jest:
m...@c...plukwa.net

Z gory dzieki
i pozdrawiam
maciachowa