wzrok

1. Data: 2003-03-17 23:12:44

Temat: wzrok
Od: "mik" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam takie pytanie.Czy wzrok bedzie mi sie coraz bardziej psul? Widze coraz
gorzej mam 22 lata, siedze prawie non stop przed monitorem (studiuje
informatyke). Chyba bede znow musial mocniejsze okulary sobie sprawic...
Teraz mam -2 i -2,5. Sa jakies operacje na to(lasery jakies czy cos?).

2. Data: 2003-03-18 08:53:00

Temat: Re: wzrok
Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mik wrote:
>Teraz mam -2 i -2,5. Sa jakies operacje na to(lasery
> jakies czy cos?).

korekcja laserowa, zajrzyj na:
www.mavit.com.pl
www.okolaser.com.pl

Ania

3. Data: 2003-03-18 17:33:41

Od: "Aleksandra" <m...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mik" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> informatyke). Chyba bede znow musial mocniejsze okulary sobie sprawic...
> Teraz mam -2 i -2,5. Sa jakies operacje na to(lasery jakies czy cos?).

Nie jest zle:) Ja nosze kontakty, narazie -4,25 :) Jesli chodzi o operacje
to odradzaja mi okulisci ze wzgledu na niestabilna wade, ona wciaz
postepuje, nie duzo, ale postepuje ... :( Chce sie poddac takiej operacji...
choociaz nacinanie rogowki nie przemawia do mnie:) Poki wada nie stanie, to
nie ma sensu tego robic. Powiedziano mi, ze jesli przez rok wada juz nie
postapi to wtedy moge poddac swoje galki operacji:) Jedz duzo warzyw,
szczegolnie marchewki i witaminy A i E :)
Pozdrawiam
Alex

4. Data: 2003-03-18 21:57:01

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> informatyke). Chyba bede znow musial mocniejsze okulary sobie sprawic...
> Teraz mam -2 i -2,5. Sa jakies operacje na to(lasery jakies czy cos?).

poszukaj w naszym archiwum - o krotkowzrocznosci napisalem chyba nawet pare
wykladow:-))))

pozdrawiam

casus

5. Data: 2003-04-08 16:04:20

Od: "Bogo" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli dużo musisz patrzeć w monitor, to nowe okulary nie pomogą, a jedynie
zaszkodzą, bo wtedy wada Ci może się pogłębić. Ja polecałbym Tropicamidum
0,5% krople (na receptę niestety) po jednej kropelce do każdego worka
spojówkowego na noc przez 2 tygodnie. Podziała tak, jakbyś miał 3 miesięczny
odpoczynek od kompa. Powodzenia.

6. Data: 2003-04-09 21:51:50

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogo" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 0,5% krople (na receptę niestety) po jednej kropelce do każdego worka
> spojówkowego na noc przez 2 tygodnie. Podziała tak, jakbyś miał 3

Nie zgadzam sie - wywolanie Tropicamidem zaburzenia akomodacji
farmakologicznie ( oraz poszerzenie zrenicy ) nie jest odpowiednim
leczeniem.
A co do okularow i poglebiania sie wady to juz totalna bzdura. Nigdy sie nie
poglebia wada z przyczyn noszenia okularow - oczywiscie pod warunkiem, ze sa
one potrzebne ze wzgl na istniejaca wade i dobrze dobrane ( tzn do pelnej
mocy ).Przeczytaj sobie moje wypowiedzi na ten temat w archiwum.

casus
spec. ch.oczu

przeciwciala przeciwjadrowe ANA Hep-2 interpretacja wyniku
[spam] wirówka
Złoto "brudzi" ???
Ciśnieniomierze gdzie?
Odchudzanie-dieta niskowęglowodanowa