[xxx] Czy któraś z Was próbowała drukować na kanwie?

1. Data: 2004-11-22 12:18:13

Temat: [xxx] Czy któraś z Was próbowała drukować na kanwie?
Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, w wątku o małej hafciareczce pojawiło się hasło o samodzielnym
wydruku wzorów. Przejrzałam archiwum i wypowiedzi dotyczą raczej
spreparowania kolorowego tła pracy. Ja mam inny problem-mianowicie czy kanwę
można włozyć do atramentowej drukarki bez groźby uszkodzenia jej? Mam kanwę
zwykłą, polską, nie żadną aidę, taką akurat by 6 latka mogła popróbować
swych sił z kolorowym wzorem. No i obawiam się czy nie uszkodzę dysz w
drukarce albo czy nitki z postrzępionych brzegów nigdzie się nie wkręcą?
Dzięki za wszelkie sugestie.

Pozdrawiam z Gdańska
Ola
gg 2376755

1. Data: 2004-11-22 12:34:51

Od: "Pestka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> swych sił z kolorowym wzorem. No i obawiam się czy nie uszkodzę dysz w
> drukarce albo czy nitki z postrzępionych brzegów nigdzie się nie wkręcą?

Witam!
Od razu przepraszam,że nie na temat.Równiez jestem z Gdańska i mam pytanko -
gdzie kupujesz kanwe?
Ja do tej pory-całe dwa razy kupowałam we Wrzeszczu na Miszewskiego. Tam są
jednak tylko polskie kanwy.Bede wdzięczna za inf.pozdrawiam

1. Data: 2004-11-22 13:25:56

Od: "dodo" <m...@S...JEST.BE.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Orka" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> swych sił z kolorowym wzorem. No i obawiam się czy nie uszkodzę dysz w
> drukarce albo czy nitki z postrzępionych brzegów nigdzie się nie wkręcą?

Nigdy tego nie robiłam, ale tak na chłopski rozum obstawiałbym , że nie
zrobi to dobrze drukarce. Poza tym taki nadruk bedzie mało odporny na wilgoć
i na pewno wszystko będzie "pociaprane". Proponuję zakupić takie małe,
proste wzorki juz gotowe. Koszt około 5-6 złotych.
pozdrawiam
Dodo

1. Data: 2004-11-22 16:09:19

Od: "T0SIA" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> swych sił z kolorowym wzorem. No i obawiam się czy nie uszkodzę dysz w
> drukarce albo czy nitki z postrzępionych brzegów nigdzie się nie wkręcą?

stanowczo odradzam
drukarka to delikatne ustrojstwo
szczerze mowiac nigdy bym nie wpadla na potraktowanie jej jakimkolwiek
materialem :)
zatkaja sie dyszki i glowica bedzie do wymiany
--
Pozdrawiam - T0SIA
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2004-11-22 17:27:31

Od: "Aneczka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia w news:cnsldq$nak$1@news.onet.pl,
ktoś podpisujący się Orka chciał powiedzieć, że:
> [...]
> uszkodzenia jej? Mam kanwę zwykłą, polską, nie żadną aidę, taką
> akurat by 6 latka mogła popróbować swych sił z kolorowym wzorem.

W tym samym wątku pisałam, że to raczej nietrwały sposób, a w rączkach
dziecka na pewno...

Można to robić tylko na specjalnej kanwie - bardzo twardej (choć nie
plastikowej), ze specjalnie obrobionymi brzegami. Na zwykłej (szczególni
miękkiej) nie masz co liczyć na dobry efekt - farba się rozleje, wzór będzie
ani ładny, ani trwały, a dodatkowo ryzykujesz uszkodzenie drukarki...

--
Aneczka

1. Data: 2004-11-22 17:47:07

Od: "ufffo" <blue_rabbit[no-spam-please]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Orka" napisał:

> [...]
> swych sił z kolorowym wzorem. No i obawiam się czy nie uszkodzę dysz w
> drukarce albo czy nitki z postrzępionych brzegów nigdzie się nie wkręcą?

osobiście bym tego nie robiła...
drukarki szaleja nawet na niektórych niestandardowych gatunkach papieru, a
materiał moze być dla nich morderczy w skutkach...

pozdrawiam
ufffo :)

1. Data: 2004-11-22 19:20:13

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Ja to robilam z niezlym efektem.
Ktora z Was haftowala na kanwach podpisanych Grafiko?Oni tak wlasnie robia.
Klopot jest taki, ze na atramentowce nie mozna zastosowac za duzo odcieni, bo
sie zlewaja.Drukuje sie na kanwie / nie mylic z plotnem/.
Pozdrowienia
dorota

1. Data: 2004-11-22 20:26:13

Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dodo" <m...@S...JEST.BE.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:cnspdg$hos$1@news.onet.pl...
> [...]
> i na pewno wszystko będzie "pociaprane". Proponuję zakupić takie małe,
> proste wzorki juz gotowe. Koszt około 5-6 złotych.

Tak i ja na to wpadłam, ale u mnie jest niestety bardzo marny wybór tych
małych obrazków, a i te co są mają za dużo kolorów, jak dla 6 latki :)

Pozdrawiam
Ola

[xxx] szukam koni
[xxx] Świąteczne ozdoby