(xxx) Janlynn

1. Data: 2003-09-20 09:08:04

Temat: (xxx) Janlynn
Od: "Ania" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
Mam straszny kłopot. Znalazłam śliczny wzorek na prrezent z okazji narodzin
dzidziusia. Zowie się on Somebunny to love. Jest to zajączek leżący na
księżycu. Wydrukowałam sobie w powiększeniu, zaczęłam kompletować kolory i
kiedy liczyłam kratki co się okazało??? brak w dolnej części schematu trzech
kratek łączących stronę lewą z prawą:(((((((((
Kochani pomocy!!!!!!
Już tak się nastawiłam i nie mam co robić a paluszki aż chodzą.
A może macie jakieś ładne obrazki na taką okazję???
Przyjmę wszystko.

Pozdrawiam ze słonecznego Raszyna
Ania (W-wa)

1. Data: 2003-09-20 11:29:25

Temat: Re: (xxx) Janlynn
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może macie jakieś ładne obrazki na taką okazję???
> Przyjmę wszystko.

Moze te z Mirabilia,jesli jeszcze nie znasz....:
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=6594
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=6676
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=6678
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=6100
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=18859&o
b=0
Pozdrawiam
Pusia a czasami Beata (z zielonego jak glony pływajace w doku Białegostoku )

1. Data: 2003-09-20 11:32:25

Od: "Ewczuk" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może macie jakieś ładne obrazki na taką okazję???
> Przyjmę wszystko.

Zajrzyj tutaj
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=7636&ob
=0

malutkie sa obrazki, no ale moze ci sie sopdoba
pzdr EWA
--

lista obecnosci - v. 1.0
"Polski haft ludowy"- gdzie?