[xxx[ Kanwa plastikowa

1. Data: 2003-05-12 06:25:47

Temat: [xxx[ Kanwa plastikowa
Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kusiło mnie, kusiło, w końcu w nocy z soboty na niedzielę się zabralam za
wyszywanie na plastiku.
No i mam pytanko do bardziej doświadczonych ;-))).
- Jak z tyłu zakończyć ? Nakleić materiał jakiś ? "Kropelką" przykleić ? A
może dołożyć "plecki" ze zwykłej kawny i dookoła na okrętkę jakoś obszyć ?
Za wszelki sugestie będę wdzięczna ;-)))

A przy okazji wpadło mi do głowy, że super prezentem, a bardzo szybkim, są
zakładki do książek robione na plastikowej kanwie.
Ale raczej nie mam takich wzorków ;(
Jeżeli ktoś ma, to mam nadzieję, że "chętnie" się ze mną podzieli.

Pozdrówki
Krysia
e-mail: k...@p...onet.pl

1. Data: 2003-05-12 10:12:56

Temat: Re: [xxx[ Kanwa plastikowa
Od: "Macia" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kayra" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> Kusiło mnie, kusiło, w końcu w nocy z soboty na niedzielę się zabralam za
> wyszywanie na plastiku.

W nocy to trzeba spać, a nie xxx ;))

> - Jak z tyłu zakończyć ? Nakleić materiał jakiś ? "Kropelką" przykleić ? A
> może dołożyć "plecki" ze zwykłej kawny i dookoła na okrętkę jakoś obszyć ?
> Za wszelki sugestie będę wdzięczna ;-)))

Zwykła kanwa odpada jako spód, bo będzie się strzępić, istnieje ryzyko, że
gdy dokładnie obszyjesz czy przyszyjesz do plastiku, to po pewnym czasie
obrzeże będzie przy plastiku a środek się oddzieli.
Można wyszyć drugi - lustrzane odbicie i skleić, ale to przy małych formach.
Można wyciąć plecki z jakiegoś materiału - filc, flanela, karton i przykleić
do tylu plastikowego dzieła - kleiłam karton do kanwy plastikowej za pomocą
kleju do drewna (akurat taki miałam pod ręką).

Pozdrawiam
Macia

1. Data: 2003-05-12 12:56:47

Od: "esterka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja zastanawiałam się czy fizeliny nie można by naprasować na plecki?

esterka

1. Data: 2003-05-12 22:50:21

Temat: gdzie kupic filc [bylo: [xxx ]Kanwa plastikowa/
Od: "Iloneska" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Macia <M...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b9ns52$mcg$...@a...dialog.net.pl...

> Można wyciąć plecki z jakiegoś materiału - filc ...

no wlasnie chodze ci ja po sklepach materialowych i nigdzie nie moge filcu
uraczyc - a swietny by byl na wszelkie aplikacje - wizualnie cieply i
puszysty no i sie nie strzepi.

A filc jest mi tez potzrebny do mojej nowo odkrytej milosci, co zwie sie
STUMPWORK - hafy przestrzenny:
http://images.google.pl/images?hl=pl&inlang=pl&lr=&i
e=ISO-8859-2&q=stumpwork

i na tej stronie
http://www.7ya.ru./photos/private.asp?login=lerivinn
&RubrID=8053

fuksja
sweet pea

caluski
Wasza niedobrota
Ilonka

1. Data: 2003-05-13 10:44:17

Temat: Re: gdzie kupic filc [bylo: [xxx ]Kanwa plastikowa/
Od: "Justyna Goworek" <goworej@[nospam]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A sprobuj poszukac filcu w sklepach nie zupelnie materialowych. Ja znalazlam
w kilku kolorach i grubosciach w sklepie z linami, gabkami, gosp domowym
itp.
Jak nie bedziesz mogla znalezc, daj znac to Ci kupie i wysle.

--
Justyna Goworek (Lodz)
PS. Przy odpisywaniu na ten mail usun NOSPAM z mojego adresu.

1. Data: 2003-05-13 11:33:01

Od: Krystyna <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna Goworek wrote:
> [...]
> itp.
> Jak nie bedziesz mogla znalezc, daj znac to Ci kupie i wysle.

Mozna ruwniez zajzec do sklepow z artykulami szewskimi.

--
=::Krystyna::=
=::p...@i...pl::=

1. Data: 2003-05-13 16:14:02

Temat: Odp: gdzie kupic filc [bylo: [xxx ]Kanwa plastikowa/
Od: "Iloneska" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki Wam za niepozostawianie mnie w otchlani czarnej rozpaczy :-)))
Ilona

1. Data: 2003-05-13 18:45:41

Od: Beazuku <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kayra napisał(a):

> Kusiło mnie, kusiło, w końcu w nocy z soboty na niedzielę się zabralam za
> wyszywanie na plastiku.
> No i mam pytanko do bardziej doświadczonych ;-))).
> - Jak z tyłu zakończyć ? Nakleić materiał jakiś ? "Kropelkš" przykleić ? A
> może dołożyć "plecki" ze zwykłej kawny i dookoła na okrętkę jakoś obszyć ?
> Za wszelki sugestie będę wdzięczna ;-)))
>
> A przy okazji wpadło mi do głowy, że super prezentem, a bardzo szybkim, sš
> zakładki do ksišżek robione na plastikowej kanwie.
> Ale raczej nie mam takich wzorków ;(
> Jeżeli ktoś ma, to mam nadzieję, że "chętnie" się ze mnš podzieli.

> [...]

Witam.
A co tam haftujesz na tej plastikowej kanwie ?
Agablue obrazek zwyczajnie oprawila. Ozdoby na choinke podklejalam brystolem.
Ramke na zdjecie tez.
Pozdrawiam. Beazuku

B...@p...onet.pl
http://www.republika.pl/beazuku
GG 5470466

"Aby do czegoś dojść trzeba wyruszyć w drogę"

1. Data: 2003-05-13 22:04:31

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kayra" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> - Jak z tyłu zakończyć ? Nakleić materiał jakiś ? "Kropelką" przykleić ? A
> może dołożyć "plecki" ze zwykłej kawny i dookoła na okrętkę jakoś obszyć ?
> Za wszelki sugestie będę wdzięczna ;-)))

Nakleiłam na plecki miękką, grubą tkaninę (rodzaj polaru, nie strzępi
się ).

Elżbieta

1. Data: 2003-05-15 04:20:06

Od: Smyczka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A przy okazji wpadło mi do głowy, że super prezentem, a bardzo szybkim, są
> zakładki do książek robione na plastikowej kanwie.
> Ale raczej nie mam takich wzorków ;(

http://www.meilaodiy.com/10xiu/shoujilian/shoujilian
-1.htm

Może nie są to zakładki, a raczej breloczki do kluczy, ale zawsze to
jakeś wzorki :)

Pozdrawiam
Smyczka :)

cuda