[xxx] Nici lub mulina Kreinik

1. Data: 2005-08-09 06:54:49

Temat: [xxx] Nici lub mulina Kreinik
Od: "Ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czyktoś wie czy można a jeżeli tak to gdzie kupić mulinę lub nici (bo ja nawet
nie wiem co to jest dokładnie :D) Kreinik Blending Filament? Podejrzewam że
jest to coś błyszczące i w pasemkach i występuje we wzorach krzyżykowych.
Są to np takie numeracje:
032 Pearl KBF
002J gold
I szukam jeszcze nici Glissengloss Rainbow Blending Thread
000 bright white
107 royal blue
407 brass

A może wiecie czym to coś zastąpić żeby nie stracić efektu?
Mam nadzieję że znajdą się życzliwe duszyczki które mi pomogą i będę mogła
zrobić skarpetę na kominek dla mojego synka :D

Pozdr gorąco z zimnego i wietrznego Raszyna
Ania

2. Data: 2005-08-09 07:31:05

Temat: Re: [xxx] Nici lub mulina Kreinik
Od: "Alma en/of Maarten" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy można je kupic w POlsce, ale w sklepach internetowych zagranice
jak najbardziej. Na przykład w www.nordicneedle.com lub www.sewandso.co.uk.
Blending filament to cienkie błyszczące nici metalizowane, używa się albo
razem z zwykłą muliną albo sam. Daje piękny efekt. Bardzo dużo kolorów.

Alma

3. Data: 2005-08-09 07:39:21

Od: "Ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Blending filament to cienkie błyszczące nici metalizowane, używa się albo
> razem z zwykłą muliną albo sam. Daje piękny efekt. Bardzo dużo kolorów.

No właśnie, zagranica :( Jak się nie zna języka to jest bariera nie do
przebicia.
No i prawie mi się zrymowało ;)

Pozdr
Ania z Raszyna

4. Data: 2005-08-12 13:50:08

Od: yenulka <a...@z...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania napisał(a):
> Witam
>
> Czyktoś wie czy można a jeżeli tak to gdzie kupić mulinę lub nici (bo ja nawet
> nie wiem co to jest dokładnie :D) Kreinik Blending Filament?

Kreinik Blending Filament mozna kupic w Polsce
http://gobelin.pl/main.html i w dziale Muliny/welna

pzdr
yenn

--
wyrzuc to co zbedne jest

[xxx]poszukuję konia
[szycie] Etykieta zastępcza... (pytanie z gatunku łopatologii stosowanej :)
[druty] aniolki brakujaca strona
hefalumpy XXX poszukiwane
haft labradorek do wziecia