xxx Perfect pets szukam schematów

1. Data: 2006-06-25 09:02:41

Temat: xxx Perfect pets szukam schematów
Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem, czy są nowe, czy stare, ale jeszcze nigdy nie widziałam tych
obrazków. Jeżeli jakaś dobra dusza ma schematy do nich, to proszę: podziel
się ze mną...
http://show.7ya.ru/private-showphoto.aspx?RubrID=868
89&PhotoID=1187494

http://show.7ya.ru/private-showphoto.aspx?RubrID=868
89&PhotoID=1187493

--
Pozdrowienia - Jola z Orawy

2. Data: 2006-06-25 12:21:58

Temat: Re: xxx Perfect pets szukam schematów
Od: "BARBARA STUDZIŃSKA" <0...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

PODAJĘ adres na stronę na której znajdziesz co najmniej 28 obrazków
ze schematami. Po otwarciu strony poniżej poszukaj w kolumnie czerwonych
napisów : Perfect Pets - pod nim od myślników są podane tytuły obrazków z
tej serii wraz ze schematami; klikasz, a u dołu strony pojawia się cała
zawartosć w wersji do obejrzenia; jeśli będziesz chciała skopiować kliknij
na wybrany obrazek- pokaże się większy-kliknij na niego= wtedy w nowym oknie
pojawi się w oryginalnym rozmiarze. Aby skopiować kolejne częsci schematu
zamknij otwarte okno z oryginalną wielkoscią i kliknij na strzałkę pod lub
nad obrazkiem oznaczającą: do przodu lub cofnij- pojawi się kolejna częsć
schematu- kliknij by uzyskać naturalną wielkosć i skopiuj, zamknij okno,
strzałka i kolejny jw., itd:
www.kep.tar.ru/lvica/50042931#2
Może moje powyższe instrukcje wydają się chaotyczne, ale spróbuj, jeśli
już nie próbowałas-warto!

Nie sprawdzałam, ale z tego co wiem, wzorki kotków Perfect Pets są także
na forum :
www.haftowanko.fora.pl/index.php
zaloguj się (łatwizna i natychmiastowa odpowiedź, a b. dużo wzorów) i
zajrzyj do zbioru: zwierzęta-koty ...i tam masz wzory. A może pod: zwierzęta-
psy znajdziesz też jakies wzorki...
Powodzenia!

Basia

3. Data: 2006-06-25 12:59:47

Od: Joanna <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

BARBARA STUDZIŃSKA napisał(a):

> www.kep.tar.ru/lvica/50042931#2

Wszystko sie zgadza, z malym wyjatkiem: to jest strona wegierska, a nie
rosyjska, wiec zamiast .ru trzeba dac .hu : www.kep.tar.hu/lvica/50042931#2

pozdrawiam
Joanna

4. Data: 2006-06-27 19:28:04

Od: "Jola z Orawy" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Obrazków rzeczywiście dużo - ale nie ma niestety tych, których poszukuję
:((( Gdyby ktoś natrafił na nie - to bardzo proszę o namiary.

--
Pozdrowienia - Jola z Orawy

sztruksowa spódniczka
Żurnal Mod 478