xxx Prośba Derwentwater Sunsets

1. Data: 2005-08-13 07:30:49

Temat: xxx Prośba Derwentwater Sunsets
Od: "Izis" <I...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogie grupowiczki i grupowicze. Zwracam się do Was z ogromną prośbą. Czy
ktoś ma i mógłby sie podzielić ze mną wzorami z serii Derwentwater Sunsets,
a w szczególności tymi trzema:
Canal Wharf
http://glinki.com/?l=coy3i5
Village Locks
http://glinki.com/?l=eakrcv
Water Mill
http://glinki.com/?l=vyayx7
Byłabym baaardzo, bardzo wdzięczna ;))
Z góry dziękuję
Katarzyna (Izis)

Acha, w razie czego podaję dodatkowe adresy:
i...@v...pl
i...@v...pl
i...@v...pl
f...@w...pl
k...@b...pl

Pozdrowienia dla wszystkich 8-))

2. Data: 2005-08-13 08:30:58

Temat: Re: xxx Prośba Derwentwater Sunsets
Od: "Kolbi" <k...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pierwszy i trzeci polecialy Ala

3. Data: 2005-08-13 09:00:19

Od: "Krystyna" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Z góry dziękuję
> Katarzyna (Izis)
>
> Acha, w razie czego podaję dodatkowe adresy:

pozdrawiam Krystyna

4. Data: 2005-08-13 11:24:07

Od: "Izis" <I...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za przesyłki.
teraz brakuje mi już tylko jednego:
Canal Wharf
http://glinki.com/?l=coy3i5
Bardzo, bardzo proszę niech się ktoś podzieli ;)
Mam już 9 obrazków z tej serii, gdyby ktoś chciał służę uprzejmie
Pozdrowienia dla wszystkich i każdego z osobna
Katarzyna

5. Data: 2005-08-13 12:10:07

Od: "Kolbi" <k...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam za pomylke. Mam 2 i 3.Pierwszy tez chetnie przygarne.Ala

SAndra 09-2005
zdjęcia ze spotkania we Wrocławiu
Makrama prośba o książkę
[silk ribbon] haftowanie wstazeczkami