xxx R: nowa i z problemami

1. Data: 2003-08-14 11:27:22

Temat: xxx R: nowa i z problemami
Od: "sylwia" <s...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Czesc Iza
Wlasnie przed chwila sie zarejestrowalam, poniewaz chcialam odpowiedziec Ci na
Twoje pytanie odnosnie programu krzyzykowego " Cross stich professional
publisher 2003". To jest najlepszy program na rynku jaki do tej pory spotkalam,
a znam chyba wszystkie !!!! Takze najdrozszy- niestety !Wersja publiher 2003
kosztuje 700 &#8364;,
plus 2003- 225&#8364;, a ta najprostsza, o ktora pytalas-135 &#8364;.Duzo forsy.
http://www.stitches.co.uk/dpsoft/german.htm
Ale moze bedziemy poratowane :-) Podobno moj brat znalazl mi ten program (
starsza wersje ), takze juz sie ciesze. Niestety musze na nia jeszcze ok.
czterech tygodni poczekac, bo mieszkamy dosyc daleko od siebie. Jezeli ja ja
dostane, to ci tez oczywiscie pomoge.Pamietaj jednak, ze z tymi wszystkimi
programami to nie jest takie proste, azeby otrzymac ladny wzor trzeba wlozyc w
to duzo wlasnej pracy.mysle, ze zostaniemy w kontakcie i jezeli Ty tez cos
bedziesz miala, daj mi prosze znac.
DZIEWCZYNY, A MOZE KTORAS Z WAS MA TEN PROGRAM??? Prosze o pomoc.
Na razku
Sylwia

1. Data: 2003-08-14 21:03:46

Temat: Re: xxx R: nowa i z problemami
Od: "Lalka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochana Sylwuniu!
Wyslalam Ci 2 maile i mam zwrotne informacje, ze nie dotarly...
Pozdrawiam Cie mocno !!!
Bardzo cieplo wypowiadasz sie o swoim bracie.
Bardzo to mile i rodzinne!!!
Kocham takie klimaty.
Lalka

1. Data: 2003-08-15 11:50:50

Od: "" <s...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Lalka, nie pisz takich glupot na forum, bo to moze czyta pol Polski.
Moja skrzynka pocztowa dziala bezproblemowo, to musi cos byc u Ciebie nie tak.
Dziekuje wszystkim za maile.
Ciao

[inne]
kartki zakładki