[xxx] alfabety z 7ya.ru - mam 2, kto chce?

1. Data: 2004-10-12 06:30:39

Temat: [xxx] alfabety z 7ya.ru - mam 2, kto chce?
Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej! Po tym alfabecie motylkowym nabrałąm ochoty na więcej z tej strony :)
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=47905,
więc napisałam do tej dziewczyny, a ona mi przysłała wzór alfabetu garden
abc i francine's kitten alphabet. Jak ktoś chce, to zapraszam na priv
orka74maupaop.pl. Tylko one są zzipowane, więc mnie oświećcie, czy można te
zipy po prostu przesyłać dalej?

Pozdrawiam

Ola z Gdańska

1. Data: 2004-10-12 10:57:55

Temat: Re: [xxx] alfabety z 7ya.ru - mam 2, kto chce?
Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny, proszę pisać na podany przeze mnie w poprzednim poście adres!!!
Nie odpowiem na posty, w których zrobiłyście" odpowiedz nadawcy", bo to jest
tylko konto do grup i nawet tego nie ściągam na kompa, tylko kasuję na
serwerze bez czytania!

Ola

program do xxx
Adam i Ewa (xxx)
[druty] skarpetki i polski opis
maszyna do szycia na allegro - co o tym myslicie?
jaka to mulina??