xxx dmc kolory

1. Data: 2006-02-28 07:23:58

Temat: xxx dmc kolory
Od: "Wojtek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kiedyś ktoś posiadał link z muliną dmc: numreki i jaki kolor odpowiada. czy
moze ci mi podać adres bo mam wzór z którego cięzko rozpoznać kolory a chce
uzyć innych nici.
z góry dzięki! :)
Wojtek

2. Data: 2006-02-28 07:58:35

Temat: Re: xxx dmc kolory
Od: kroowka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek wrote:
> [...]
> moze ci mi podać adres bo mam wzór z którego cięzko rozpoznać kolory a chce

To ja sie podczepię pod posta Wojtka, bo temat podobny, i zapytam o
numery kolorów DMC z "nazwą" koloru. Ja już dawno nie xxxowałam, wiec
jestem baaaardzo do tyłu ;), a wczoraj zdażyło mi się z psiapsiółką
rozpracowywać wzór, gdzie zamiast numerów nitek jest tylko np. Pale
Green, Pale Mink Brown.... no i zgadnijcie co nam wyszło z
rozpracowywania.... nic :(
Będę wdzięczna za jakiegoś linka, bo sama nic nie wygooglałam.
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka
((o o)) Olsztyn
(..)^ (..) www.kroowka.prv.pl
('")__('")

3. Data: 2006-02-28 08:13:43

Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kroowka" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Brown.... no i zgadnijcie co nam wyszło z rozpracowywania.... nic :(
> Będę wdzięczna za jakiegoś linka, bo sama nic nie wygooglałam.

http://www.findstitch.com/resources/colors.cgi/brand
,dmc

znalazłam taki
pozdrawiam
Dodo

4. Data: 2006-02-28 08:22:03

Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.findstitch.com/resources/colors.cgi/brand
,dmc

> znalazłam taki
> pozdrawiam

i jeszcze taki
http://www.cyberstitchers.com/StitchingTools/Convers
ionIndexes.asp?view=DMCToAnchor

tu akurat na anchor, ale są kolorki pokazane i nazwy
Dodo

5. Data: 2006-02-28 08:35:35

Od: kroowka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dodo wrote:
nd,dmc

> i jeszcze taki
> http://www.cyberstitchers.com/StitchingTools/Convers
ionIndexes.asp?view=DMCToAnchor

Dzieki za linki :) troche pomagają... ale coś Wam musze powiedziec, bo
pękam właśnie ze śmiechu hihihi
Ten rozpracowywany wzór to misiek Popcorn, schemat z albumu Mampki
<http://glinki.com/?l=esmprf>
kolorów pale.. cos tam nie mogę znaleźć, wiec uznałam, ze to to samo co
Light... ale tłumacze dalej... i tu mój faworyt :D Pale Mink Brown....
uwaga... Blady Wydrowy Brązowy hehehe albo druga wersja Blady Norkowy
Brązowy hihihihihi Nie wiem zupełnie co to za numer, ale uśmiałam się
nieźle :)

, ,
()'.".'() Olcia - kroowka
((o o)) Olsztyn
(..)^ (..) www.kroowka.prv.pl
('")__('")

6. Data: 2006-02-28 08:46:21

Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uwaga... Blady Wydrowy Brązowy hehehe albo druga wersja Blady Norkowy
> Brązowy hihihihihi Nie wiem zupełnie co to za numer, ale uśmiałam się

Oryginalne miśki popcorn nie mają nymerków bo są kupowane już z nićmi.
Na niektórych schematach dziewczyny dopasowały numerki DMC chiba i dopisały
komputerowo. W albumie Mampki na pewno znajdziesz taki opis kolorków. I
wtedy już łatwo zaminić - bez nazwy koloru

A zamienniki nigdy niestety nie są idealne. Kiedyś pokusiłam się do
sprawdzenia kolorków wzorku z gazety (Cross Stitcher chyba) Były podane DMC
i Anchor - i niestety różniły się od siebie mimo że "firmowo" zamieniane

pozdrawiam
Dodo

7. Data: 2006-02-28 09:25:03

Od: kroowka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dodo wrote:

> [...]
> komputerowo. W albumie Mampki na pewno znajdziesz taki opis kolorków. I
> wtedy już łatwo zaminić - bez nazwy koloru

Dzieki za podpowiedz :) juz znalazłam takiego z dobranymi kolorami :)

> A zamienniki nigdy niestety nie są idealne. Kiedyś pokusiłam się do
> sprawdzenia kolorków wzorku z gazety (Cross Stitcher chyba) Były podane DMC
> i Anchor - i niestety różniły się od siebie mimo że "firmowo" zamieniane

Fakt, jak dobrze pamietam najlepiej nic nie zamieniać i brać pierwszą
kolumne z podawanych kolorów, czyli te, w których wzór był projektowany.

Dzieki raz jeszcze :)
Pozdrawiam
Ola

--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

8. Data: 2006-02-28 16:52:20

Od: "ryba50" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

To ja też pozwolę sobie, żeby się ze swoim pytaniem podpiąć. Czy wiecie może
co to jest za oznaczenie muliny Dmc np. mam we wzorze CT3, CT4, CT5, CT6, CT,7
itd. A wzorki są z tej strony:
http://strimfoto.ru/users/Zvetochek/62039/5b98a920dc
2a62098b25f399b6f9580a/
a dokładnie osiołek w serduszku, prosiaczek z miodem i kubuś puchatek z
tygryskiem, tam właśnie są te oznaczenia mulin i niestety nie mogę zacząć
robótki :(. Z góry wielkie dzięki za pomoc i pozdrawiam Aśka

9. Data: 2006-02-28 17:09:38

Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ryba50" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tygryskiem, tam właśnie są te oznaczenia mulin i niestety nie mogę zacząć
> robótki :(. Z góry wielkie dzięki za pomoc i pozdrawiam Aśka

To nie jest DMC - zobacz, jest opisane w innej kolumnie - tylko to chyba
jakieś firmowe Designer Stitches. Albo jakieś inne dodawane do schematów tej
firmy. Chyba musisz się kierować nazwą koloru. A są to kolory proste w
nazwie więc może "na oko" lub z jakiegoś innego kubusiowego wzorku. Albo
poszukać jakiegoś schematu DS gdzie dziewczyny dopasowały podstawowe
kubusiowe kolorki. Chodzi mi po głowie że cos takiego jest i spróbuję
poszukać.

pozdrawiam
Dodo

10. Data: 2006-02-28 17:27:19

Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tygryskiem, tam właśnie są te oznaczenia mulin i niestety nie mogę zacząć
> robótki :(. Z góry wielkie dzięki za pomoc i pozdrawiam Aśka

poszło co znalazłam na priv
dodo

ŚCIEGI AŻURKOWE
torebka