xxx haft ukraiński

1. Data: 2008-01-11 14:37:21

Temat: xxx haft ukraiński
Od: "Atta" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie witam!

Od dość długiego czasu poszukuję wzorów haftu ukraińskiego na obrusy,
bluzki, makatki. Znalazłam jedynie 2 książki, w których znajdują się
fotografie gotowych wyrobów, niestety bez schematów. Część rozpisałam, ale
tylko te najprostsze, nad innymi poległam. Gdzie szukać gotowych schematów?
Może któraś z Was widział je w jakimś czasopiśmie czy książce. W
poszukiwania zaangażowałam już nawet znajomą z Ukrainy, niestety bez
rezultatu.
Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi.

Beata

2. Data: 2008-01-11 15:42:24

Temat: Re: xxx haft ukraiński
Od: "Krystyna" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poszukiwania zaangażowałam już nawet znajomą z Ukrainy, niestety bez
> rezultatu.
> Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi.

18 stron haftu ukraińskiego. Aby zobaczyć obraz w większym formacie klikasz w
zdjęcie haftu. Aby uzyskać i zapisać wzór klikasz w czerwony napis w tabeli.
Może coś z tego ci sie przyda
pozdrawiam Krystyna

3. Data: 2008-01-11 15:50:13

Od: "Atta" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> klikasz w
> zdjęcie haftu. Aby uzyskać i zapisać wzór klikasz w czerwony napis w

Wielkie dzięki za szybką odpowiedź. Cześć tych wzorów na pewno mi się
przyda.
Pozdrawiam

Beata

4. Data: 2008-01-11 16:06:17

Od: "Krystyna" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wielkie dzięki za szybką odpowiedź. Cześć tych wzorów na pewno mi się
> przyda.
> Pozdrawiam
>
> Beata
>
> znalazłam jeszcze takie:
http://www.stitchua.com/circuitry/160/

Wykończenie sweterka- plisa, pokotka
xxx pomoc w tłumaczeniu z japońskiego ;-)
xxx wzór papugi
Re: Postanowienia noworoczne
Walentynki i szydełko