xxx - ilosc nitek

1. Data: 2003-06-20 10:17:01

Temat: xxx - ilosc nitek
Od: "agulka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie :)

Mam pytanko dotyczace kanwy - jaka iloscia nitek wyszywacie na Aidzie 14?

I jak pisze 118w X 148h Counts - to jest rozmiar ? Jak tak to ktore to
wysokosc a ktore szerokosc?

Pozdrawiam
agulka77

1. Data: 2003-06-20 10:35:47

Temat: Re: xxx - ilosc nitek
Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

żytkownik "agulka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam serdecznie :)
>
> Mam pytanko dotyczace kanwy - jaka iloscia nitek wyszywacie na Aidzie 14?
>
> I jak pisze 118w X 148h Counts - to jest rozmiar ? Jak tak to ktore to
> wysokosc a ktore szerokosc?

w - szerokość
h - wysokość

na 14" od jakiegoś czasu robię dwiema i jest OK ( jest delikatniejsze niż
robiąc trzema )
na 16" też dwiema
na 18" - jedną

Poza tym zwykle w opisie do wzorku jest podane ile nitek brać

Krysia

1. Data: 2003-06-20 10:48:32

Od: "agulka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kayra" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> w - szerokość
> h - wysokość

W sklepie obok kanwa jest oznaczona calami wiec jak mam rozmiar 118w X 148h
to jaka minimalnie musze kupic?

Przepraszam za takie banalne pytania ale to moje pierwsze dzielo.

Pozdrawiam
agulka77

1. Data: 2003-06-20 10:59:41

Od: " Anna" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

14 to wlasnie ilosc nitek NA CAL, podobnie 16,18 to ilosc nitek na cal.
czyli 14 nitek=1 cal.
Jesli rozmiary obrazka sa np 140 X 140 to znaczy 10 X 10 cali. (ok 25X25 cm)
Ale KONIECZNIE musisz kupic wiecej na oprawe, zagiecie czy tym podobne.
A szyjesz od srodka, czyli zginasz na pol i jeszcze na pol, to wyznacza srodek i stad
zaczynasz.
Czesto oznaczany na schematach strzalkami.
Pozdrawiam,
Anna

1. Data: 2003-06-20 11:44:38

Od: "Mira Z. \(Wrocław\)" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Własnie niedawnoi skończyłam obrazek
na kanwie czternastce. Robiłam go dwiema nitkami
i wyszedł bardzo ładnie, delikatnie.
Mira Z. (Wrocław)

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2003-06-30 10:29:04

Od: "yenulka" <a...@n...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agulka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam serdecznie :)
>
> Mam pytanko dotyczace kanwy - jaka iloscia nitek wyszywacie na Aidzie 14?

Ja wyszywam na 14-stce dwiema nitkami - mam w tej chwili na tapecie
dziewczyne z koniem lanarte, jestem gdzies w polowie obrazka, i musze
powiedziec ze wychodzi ladny, delikatny rysunek - duzo lepiej to wyglada niz
trzema nitkami, bo tak wyszywalam kiedys
pzdr
yenn

--
jesli chcesz do mnie napisac usun nospam z adresu

Konia z rzędem :)))
Ha! mam juz mate i ostre kolko :-)
strona Ani - studiujacej w Opolu
afrykańskie wzory