xxx - jak przygotowac juz wyszyty obrazek?

1. Data: 2004-08-24 12:28:57

Temat: xxx - jak przygotowac juz wyszyty obrazek?
Od: "Kasiatoya" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam male pytanko
jak przygotowac juz wyszyty obrazek do wszycia go w poduszke taka jakie sa
szyte na akcje kolderkowa?
http://www.za-jeden-usmiech.prv.pl/

rozumiem ze trzeba go delikatnie przeprac i co potem?
prasuje sie? tak bezposrednio po krzyzykach?
podkleja fizelina? (a ten klej z fizeliny to przez niewyszyta luzna kanwe
nie przelezie?)
czy jak?

pytam bo jak oprawialam taki wyszyty obrazek na prezent to wyszlo to
fatalnie... (niby nikt nie zauwazyl niedociagniec ale dla mnie wystarczy ze
ja je widze)
oprawianie i wszywanie w patchwork niby dwie rozne rzeczy ale jestem ciekawa
jak wy sobie z tym radzicie

pozdrawiam
kasiatoya

1. Data: 2004-08-24 15:11:27

Temat: Re: xxx - jak przygotowac juz wyszyty obrazek?
Od: Beazuku <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Do patchworka to nie wiem.

Na obrazek - piore dleikatnie w mydle, krochamle ( moze byc w plynie
moze byc w sprayu), prasuje przez szmatke na lewej stronie.
--
Pozdrawiam Beazuku z Zielonej Góry
www.republika.pl/beazuku

1. Data: 2004-08-24 16:57:56

Od: "Kasiatoya" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do patchworka to nie wiem.
>

> Na obrazek - piore dleikatnie w mydle, krochamle ( moze byc w plynie
> moze byc w sprayu), prasuje przez szmatke na lewej stronie.
> --

dzieki :)

tak sie zastanawiam nad tym podklejeniem fizelina i wlasnie nie wiem jak to
sie polaczy...
no i co z tym klejem czy nie wyplynie przez dziurki kanwy? jeszcze mi sie
nie zdazylo nic podklejac wiec dlatego pytam

kasiatoya

1. Data: 2004-08-24 17:23:15

Od: Beazuku <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do oprawiania obrazka nie trzeba podklejac.

Chociaz kiedys chyba ktos tez pisal ze tak robi

1. Data: 2004-08-24 18:13:08

Od: "Kasiatoya" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do oprawiania obrazka nie trzeba podklejac.
>
> Chociaz kiedys chyba ktos tez pisal ze tak robi

no tak ale mi bardziej chodzi o to wszywanie
teraz szymon (moj synek) idzie do przedszkola i musi miec wszystko podpisane
wiec pomyslalam ze wykrzyzykuje mu imie i nazwisko i doszyje to do recznika
i poscieli
choc do oprawienia tez czeka jedna mala praca :)

pozdrawiam :)
kasiatoya (zaaferowana tym przedszkolem bardziej niz syn...)

[xxx] Kotki na kołderki pachworkowe
[xxx] Może Newtonki komuś potrzebne?
Czy warto mieć maszynę dziewiarską?
szukam wzoru obrazka takiego pieska