xxx - jak z kolorami

1. Data: 2003-06-20 11:34:57

Temat: xxx - jak z kolorami
Od: "agulka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ponownie :)

Jak wyszywacie wieksze obrazki? Najpierw jeden kolor a pozniej nastepne czy
zmieniacie i robicie fragmentami?

Pozdrawiam
agulka77

1. Data: 2003-06-20 11:38:27

Temat: Re: xxx - jak z kolorami
Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga !
ja robie zawsze od dolnego prawego rogu. wiem, w opisach jest napisane, ze
zaczynac od srodka, ale ja wole tak. rysuje sobie olowkiem wielkosc obrazka
i kratkuje co 10 krzyyzkow (nie rob tego, jesli nie bedzie caly zapelniony
krzyyzkami, bo olowek ciezko sprac, mozesz uzyc olowka znikajacego, ok 10 zl
kosztuje).

kolorki: ja zaczynajac od wspomnianego rogu robie kawalek i zmieniam na
nastepny. owszem daloby sie robic najpierw 1, potem 2 i nastepne, ale jest
duze ryzyko pomylenia sie nawet o 1 kratke, a to mogloby byc niekorzystne
dla calego obrazka. ja lubie, jak moj obrazek sie wylania. napisz, co
wyszywasz !!!!

pozdrawiam i sluze rada
maja (Rzeszow)

1. Data: 2003-06-20 11:50:58

Od: "agulka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maja" <m...@c...pl> napisał w wiadomości

> napisz, co
> wyszywasz !!!!
>
> pozdrawiam i sluze rada
> maja (Rzeszow)

Zabieram sie za Lady with parasol Pusi.
A z tymi kolorami to dlatego sie pytalam bo do pierwszego kawalek czasu a
mnie ssie do wyszywania :)
I myslalam ze powolutku bede dokupowac kolory :)

Pozdrawiam
agulka77 (Wrocław)

1. Data: 2003-06-20 12:09:30

Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agulka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam ponownie :)
>
> Jak wyszywacie wieksze obrazki? Najpierw jeden kolor a pozniej nastepne
czy
> zmieniacie i robicie fragmentami?

Różnie, najczęściej chyba zaczynam od lewego górnego rogu.
Mazakiem spieralnym kratkuje co 10.
Jednym kolorem ciągne ile się da; jezeli schemat mam na kilku kartkach, to
zwykle staram się robić w obrębie danej kartki ile się da

Krysia

1. Data: 2003-06-20 16:38:16

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zabieram sie za Lady with parasol Pusi.
> A z tymi kolorami to dlatego sie pytalam bo do pierwszego kawalek czasu a
> mnie ssie do wyszywania :)
> I myslalam ze powolutku bede dokupowac kolory :)

ja ten obrazek obiecałam koleżance w prezencie ślubnym - jak się już na ślub
zdecyduje :))) kiedyś - bo ona uwielbia Moneta.

A co do kupowania nitek - to ja tez zawsze kupuję partiami - zazwyczaj już w
trakcie jakiegoś obrazka zaczynam gromadzić powolutku nitki nakolejny
obrazek i tym sposobem nie czuję wstrząsu finansowego :) - zwłaszcza jak
potrzebnych kolorów jest 60 a ja ma z tego tylko 3 :))) więc się nie
przejmuj tylko kup kilka których najczęsciej się używa i wyszywaj -
powodzenia - i koniecznie jak wyszyjesz to pokaż :)))

--
******** Magda ********
Białystok GG 1582381

1. Data: 2003-06-20 17:34:27

Od: "Balbina" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja robie zawsze od dolnego prawego rogu.

A ja od dolnego lewego :))) Może jestem leworęczna i jeszcze o tym nie wiem
:))

No a potem staram się robić tak, żeby nie zostawały puste przestrzenie, bo
potem jakoś mi ciężko to uzupełniać.

A kiedyś czytałam radę, że niegłupio jest zaczynać od góry, bo wtedy mniej
dotykamy i mniej brudzimy rękami już zrobione fragmenty

Ale ja i tak od dołu do góry. Chyba dlatego, że od góry to są przeważnie np.
chmurki i trudno zobaczyć szybko efekt...

Pozdrawiam
Balbina/Białystok

Czy ktoś ma schemat?
xxx - ilosc nitek