[xxx]koty Calico

1. Data: 2007-06-27 08:35:28

Temat: [xxx]koty Calico
Od: "Asia " <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko mnie nie linczujcie proszę. Naprawdę nie chciałam nikogo fatygować,
chciałam sama odszukać wątki, gdzie ten temat był poruszany, ale nie udaje
mi się odnaleźć strony ze schematami za cholerę:(
Zapisałam sobie kiedyś rosyjską stronę z bogactwem tych czarnych kotków, a
kiedy dzisiaj ja otwieram - nic sie na niej nie wyświetla, co robie nie tak?
Tak na marginesie, chyle nisko głowę i proszę o te schematy - choć wiem, że
niejednokrotnie pojawiały sie na forum...

Pozdrawiam
Aśka

2. Data: 2007-06-27 08:56:35

Temat: Re: [xxx]koty Calico
Od: "Beata" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia " <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> Tylko mnie nie linczujcie proszę. Naprawdę nie chciałam nikogo fatygować,
> chciałam sama odszukać wątki, gdzie ten temat był poruszany, ale nie udaje
> mi się odnaleźć strony ze schematami za cholerę:(

Calico Cats:
http://photofile.ru/users/e223005/2564320/
Pozdrawiam,
Beata

3. Data: 2007-06-28 05:39:33

Od: "Anulka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia " napisał w wiadomości
> Tylko mnie nie linczujcie proszę. Naprawdę nie chciałam nikogo fatygować,
> chciałam sama odszukać wątki, gdzie ten temat był poruszany, ale nie udaje
> mi się odnaleźć strony ze schematami za cholerę:(

http://show.7ya.ru/private.aspx?login=mindenki&RubrI
D=19714
katalog calico

Anulka

4. Data: 2007-06-28 09:00:27

Od: "Seremity (Wa-wa, Lodz)" <robotkowa_seremity@WYTNIJ_TOtlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia napisał(a):
> Tylko mnie nie linczujcie proszę. Naprawdę nie chciałam nikogo fatygować,
> chciałam sama odszukać wątki, gdzie ten temat był poruszany, ale nie udaje
> mi się odnaleźć strony ze schematami za cholerę:(

linczowanie nie jest przewidziane, jeżeli ktoś sam najpier włoży w
poszukiwanie jakiś wysiłek ;)
(to jest żart - pisz, bo ostatnio parokrotnie zostałam źle zrozumiana :/)

następny album:
http://picasaweb.google.com/mpuntofer/GatoCalico

Pozdrawiam
Seremity (wa-wa, lodz)