xxx krzywe domki

11. Data: 2005-06-13 18:41:13

Temat: Re: xxx krzywe domki - no jakas klatwa czy co>?
Od: aga <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam jakiegos pecha do tych domkow :( I do Powella w ogole...
Jescze zanim zniknely z forum usilowalam sciagnac, ale szlo mi to jak
krew z nosa, wiec odlozylam na pozniej. Oczywiscie domki znikly. Z
ostatnich linkow od uzytkownika ender tez nie moge sciagnac.
Ja naprawde uwierze w klatwe, bo jak nigdy, to mi sie szkapa zawiesza,
to teleport fiksuje, nawt poczciwy GetRight nie wydala.
Co jest w tych domkach :(

A ja tak lubie Powella (nie tylko domki, wszystko, styl mi jego
odpowiada... ale coz...:( )...

zalaca sie aga z nadprzyrodzonym antypowellowcem...

PS. Jesli jest wsrod was ktos kto go tez wielbi, ale miloscia bardziej
odwzajemniona, to ja bardzo prosze - moge pokryc koszta plytki,
przesylki, wszystko... :(

12. Data: 2005-06-13 18:52:00

Od: Pszczółka <r...@a...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszły dwa schemy domków i mam nadzieję, że ich jeszcze nie masz. No i
mam nadzieję,ze dojdą. Daj znac jak dostaniesz i jak nie dostaniesz tez
Pozdrawiam Beata czyli Pszczolka

13. Data: 2005-06-13 18:52:33

Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "aga" <a...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

> PS. Jesli jest wsrod was ktos kto go tez wielbi, ale miloscia bardziej
> odwzajemniona, to ja bardzo prosze - moge pokryc koszta plytki, przesylki,
> wszystko... :(

ja.....
Dodo

14. Data: 2005-06-13 19:53:19

Od: "SinkaG" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla zainteresowanych.. podany przeze mnie wczesniej link teraz dzial
spieszcie sie kto potrzebuje bo nie wiadoma jak dlugo bedzie dostepny....

http://glinki.com/?l=gkdm3u

Pa, Pa,......
Sinka

15. Data: 2005-06-14 07:03:21

Od: "paprocia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

16. Data: 2005-06-14 10:30:44

Temat: Re: xxx krzywe domki
Od: "iska" <j...@o...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

"dodo" <m...@p...onet.pl> wrote in message

> Jak ktoś coś potrzebuje to się chętnie podzielę

Zlozylam spore zamowienie ...
iska :D

17. Data: 2005-06-14 17:28:16

Od: petitka <p...@n...spam.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

paprocia napisał(a):
>nie działa:(...

Dziś działało, ściągnęłam, ale nie wszystko. W razie czego chętnie podeślę.
Mnie natomiast szczególnie zależy na "Pots of love" części 1.4 i 1.5.
Jeśli ktoś by miał, to prosiłabym bardzo przesłanie.

petita

18. Data: 2005-06-14 17:41:12

Od: "ziuta" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie natomiast szczególnie zależy na "Pots of love" części 1.4 i 1.5.
> Jeśli ktoś by miał, to prosiłabym bardzo przesłanie.
>
> petita

poleciało
Ziuta

19. Data: 2005-06-14 18:15:38