xxx - na kolana padne za pomoc

1. Data: 2008-02-20 01:02:59

Temat: xxx - na kolana padne za pomoc
Od: "Ula S." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich serdecznie i natychmiast zachlannie i namolnie zapytuje o
ponizsze obrazki(link):
http://ulcia2.fotosik.pl/albumy/375522.html
Czy ktos moze mnie wspomoc lub przynajmniej podpowiedziec, gdzie szukac?! Permin
z rowerem znam, sni mi sie po nocach od jakiegos juz czasu, pozostale obrazki sa
dla mnie nowoscia i rzucily na kolana, statula pojawila sie nieco z
koniecznosci. Kochane, prosze i blagam, pomozcie zdobyc schematy....
Piesni pochwalne po jarmarkach bede spiewac!
serdecznosci
Ula

2. Data: 2008-02-21 14:52:58

Temat: Re: xxx - na kolana padne za pomoc
Od: "jenny" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> koniecznosci. Kochane, prosze i blagam, pomozcie zdobyc schematy....
> Piesni pochwalne po jarmarkach bede spiewac!

Może to głupi pomysł, ale jakbyś tak spróbowała wygenerować schemat HaftiX-em?
Obrazki masz. Z tego co wiem, HafitX kossztuje niecałe 30 zł, więc może warto
zaryzykować?

jenny

3. Data: 2008-03-01 10:50:29

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

http://dump.ru/files/o/o529640759/ Statua Heritage leży tu

Pozdrawiam z Krakowa

4. Data: 2008-03-02 07:24:22

Temat: Re: xxx -nowe Heritege
Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

>http://ulcia2.fotosik.pl/albumy/383001.html - statua
http://ulcia2.fotosik.pl/albumy/383000.html - wielki mur
oto wynik pomocy, za ktora serdecznie wszystkim dziekuje!
i natychmiast wstydliwie przepraszam za blad w poscie proszacym. To chyba jakis
omam, zaczynam miec problemy z polska pisownia. STATUA oczywiecie, wciaz sie nie
serdecznosci
Ula

Patchwork
Scrapbooking