[xxx] prośba

1. Data: 2006-08-31 15:16:58

Temat: [xxx] prośba
Od: "Maja" <p...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
szukam wzorów dla początkujących, ładnych, prostych i przyjemnych ;-)
Motywy nieistotne, ważne żebym sie nauczyła.
Z góry dziękuję i pozdrawiam,
Maja

Ps. Przejżałam FAQ, nic takiego nie znalazłam

2. Data: 2006-08-31 20:52:25

Temat: Re: [xxx] prośba
Od: "Ada " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://strimfoto.ru/users/alona_y/
http://paola3.multiply.com/
http://kep.tar.hu/lvica/50147391
http://show.7ya.ru/private.aspx?login=gablo&RubrID=4
7750
http://www.uustars.com/dispbbs.asp?boardID=21&ID=118
50 schematy do tego
kalendarza http://www.uustars.com/UploadFile/200382511122593402
.jpeg
http://photo.163.com/photos/xiuhuanv1/52609422/#p1
http://photo.163.com/photos/kathy761/56486436/#p1
http://photo.163.com/photos/delic76/#p3

3. Data: 2006-09-01 11:03:46

Od: Pat <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 31 Aug 2006 17:16:58 +0200, "Maja" <p...@k...pl>
napisał(a):

> [...]
>Z góry dziękuję i pozdrawiam,
>Maja
>
>Ps. Przejżałam FAQ, nic takiego nie znalazłam

Zajrzyj do tego albumu: http://sasanka33.fotosik.pl/zdjecia/1.html.
Jest sporo małych, prostych wzorków, które powinny się nadawać do
ćwiczenia:)

pzdr.

Pat
=====
"Szanuj polską kobietę, która zapładnia ducha i daje nowe życie" - 10 przykazań PPN
Zmień "whatever" na "o2"

4. Data: 2006-09-01 13:45:57

Od: "Maja" <p...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pat" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Zajrzyj do tego albumu: http://sasanka33.fotosik.pl/zdjecia/1.html.
> Jest sporo małych, prostych wzorków, które powinny się nadawać do
> [...]

Dziekuję Wam slicznie :-)
Patrzę na te obrazki z przerażeniem... Skoro te są łatwe to nie chcę widzieć
tych trudnych ;-)
Już nie nażekam, kilka juz wydrukowałam, kiedy tylko położę moje maleństwo
spać zabieram sie ostro do roboty.
Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam, Maja

5. Data: 2006-09-01 17:32:20

Temat: Re: prośba
Od: "grania" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spróbuj tu
http://photo.163.com/photos/xian_2489/32701050/
to jest 7 stronek.
powodzenia

6. Data: 2006-09-03 14:23:31

Od: "grania" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://photo.163.com/photos/376653874/22797204/#p1

7. Data: 2006-09-03 19:46:27

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maja napisał(a):
> Patrzę na te obrazki z przerażeniem... Skoro te są łatwe to nie chcę widzieć
> tych trudnych ;-)

Łatwe są np. te na 4 stronie (owoce, warzywa), natomiast na pewno dzieci
z 2 str, ani większość misiów do łatwych nie należy. Ale tak naprawdę
haft krzyżykowy nie jest specjalnie trudny - na początku będziesz
musiała się nauczyć prowadzenia nitki, która czasem się zwija i krzyżyk
jest nieładny, zakańczania, zaczynania i... już :) Reszta to patrzenie i
uwaga, żeby się nie pomylić, bo wtedy często trzeba pruć...

Miłego haftowania :)

--
Pozdrówki,
Aneczka

8. Data: 2006-09-06 10:16:21

Od: "Maja" <p...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneczka" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zakańczania, zaczynania i... już :) Reszta to patrzenie i uwaga, żeby się
> nie pomylić, bo wtedy często trzeba pruć...

Dziekuję WAM ślicznie.
Pierwszy obrazek juz powstaje, ale obawiam sie, że trochę to potrwa.
Pozdrawiam, Maja

serweta szydełkowa
trochę NTG - liniejący sweter
[szyd] kilka czapek - getboty
[szydelko] Poszukuje pomyslu na komplet serwet
Poratujcie pieska