[xxx] pytanko techniczne

1. Data: 2003-11-06 15:35:34

Temat: [xxx] pytanko techniczne
Od: "Connie" <c...@f...spam.silesianet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej hej,

z gory przepraszam za banalne na pewno pytanie, ale zabilo mi cwieka i
zwracam sie do Was jako znawczyn - do tej pory krzyzykowalam tylko na kanwie
z nadrukiem, a teraz chce wyszyc obrazek ze schematu drukowanego na czystej
kanwie. Wszystkie instrukcje dokladnie przeczytalam, ale podane sa tu tylko
kolory i informacje o sciegachdo poszczegolnych motywow obrazka - a co z
tlem? Kolor tu akurat bialy; ale czy je wyszywac? Ja bym wyszyla, ale tu nic
na ten temat sie nawet nie zajakneli.... :o(

Pomozcie, prosze, bo juz sie strasznie nakrecilam na ten obrazek.

Pozdrawiam serdecznie,
Connie (Warszawa)

1. Data: 2003-11-06 15:50:31

Temat: Re: [xxx] pytanko techniczne
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Connie" <c...@f...spam.silesianet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

nic
> na ten temat sie nawet nie zajakneli.... :o(

Jesli nic na ten temat nie pisze to znaczy, ze ma zostac takie jak kanwa.
Jesli chcesz miec duzo roboty to mozesz bialym wyszyc, ja bylabym do tego za
leniwa ;-)

Monika (Hannover)

1. Data: 2003-11-06 15:56:18

Od: "Connie" <c...@f...spam.silesianet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Monika Biermann" napisala:
> Jesli nic na ten temat nie pisze to znaczy, ze ma zostac takie jak kanwa.

Ha! To by znaczylo, ze moge ten obrazek zrobic duzo szybciej, niz mi sie
wydawalo?.... A czy te elementy wyszyte nie beda za bardzo sie roznic
optycznie od nie wyszytych?

Connie zaskoczona nieslychanie jednak, no

1. Data: 2003-11-06 16:15:23

Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja oceniam z reguły PO wyszyciu reszty. Jak mi się odcina, to wyszywam je
półkrzyżykiem, a jak nie (co z reguły dzieje przy drobniejszych kanwach), to
zostawiam :)
Buziaczki
Aneczka (Kraków)
GG 155657

1. Data: 2003-11-06 16:17:07

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> optycznie od nie wyszytych?
>
> Connie zaskoczona nieslychanie jednak, no

ogladajacy bedzie tylko krzyzyki podziwial ;-)

Monika (Hannover)

1. Data: 2003-11-06 22:28:14

Od: "Tes" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na ten temat sie nawet nie zajakneli.... :o(
>
> Pomozcie, prosze, bo juz sie strasznie nakrecilam na ten obrazek.

Jeżeli tło jest białe i wyszywasz na białej kanwie to szkoda czasu na
wyszywanie.
Ja kiedyś wyszywałam tła do każdego obrazka, ale wtedy nie było białej kanwy
tylko szara.

Pozdrawiam
tes (Gdańsk)

1. Data: 2003-11-07 07:56:52

Od: "Connie" <c...@f...spam.silesianet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tes" napisała:

> [...]
> wyszywanie.
> Ja kiedyś wyszywałam tła do każdego obrazka, ale wtedy nie było białej

Szalenie mnie wszystkie podbudowałyście, naprawdę, zaraz dziś lecę do
pasmanterii, bo wygląda na to, że wyrobię się przed Gwiazdką, hura!

Pozdrawiam,
Connie (W-wa)

1. Data: 2003-11-07 09:12:43

Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Connie wrote:
> a co z
> tlem? Kolor tu akurat bialy; ale czy je wyszywac? Ja bym wyszyla, ale tu nic
> na ten temat sie nawet nie zajakneli.... :o(
Ja doiero zaczynam z haftem, ale moja mam tego duzo robila i nie bawila
sie w tlo, jesli mialo byc gladkie. To naprawde pieknie wyglada, a i
pracy mniej.

Pozdrawiam,
robal.

Re: [xxx] prosba o kotki Calico