xxx szukam czytelnego schematu

1. Data: 2009-02-10 18:43:50

Temat: xxx szukam czytelnego schematu
Od: "Ela" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy któraś z dobrych duszyczek mnie poratuje i podeśle mi czytelny schemat tego
obrazka? Zaczełam robótkę a tu pech, weszłam w taką część schematu, która okazała
się całkowicie nieczytelna.

http://picasaweb.google.com/szara000/XxxMulherEmVerm
elho#

Z góry dziekuje i pozdrawiam,
Ela

2. Data: 2009-03-05 17:31:24

Temat: Re: xxx szukam czytelnego schematu
Od: e...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

A czy posiada ktoś aplikacje do tworzenia wzorów krzyżykowych i mógłby mnie
poratować przerabiając zdjęcie na schemat dmc?
Ewentualnie prześlę wyraźniejsze zdjęcie mailem.
Z góry bardzo dziękuje.

pozdrawiam,
Ela

xxx Harley Davidson
xxx Living with Charm - Double Flips - Lizzie Kate
[xxx] muszle
xxx i jeszcze takiego schematu poszukuję
szukam schematu xxx