(xxx) tematyka... mysliwska:))

1. Data: 2003-09-10 20:53:20

Temat: (xxx) tematyka... mysliwska:))
Od: "alTomek" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sam nie robię w krzyżykach (ale frywolitki już całkiem-całkiem:), ale
zgadałem się z koleżanką ostatnio, że ona jakiś czas temu właśnie zaczęła, a
ponieważ opowiadałem jej jaka to fajną grupę dyskusyjną tu mamy:)), więc
dręczy mnie teraz o schematy (biedaczka nie ma netu). Przechodząc więc do
meritum, bardzo prosiłbym o jakieś schematy związane z tematyką...
łowiecką/myśliwską etc. Czyli jakieś jelonki/sarenki/łosie:)/myśliwi/i co
tam jeszcze w naszych lasach siedzi (nie pytanie skąd ten pomysł, sam
chciałbym wiedzieć:) Jeśli coś Wam takiego wpadło kiedyś w oko - bardzo
proszę o kontakcik...

1. Data: 2003-09-11 09:17:16

Temat: Re: (xxx) tematyka... mysliwska:))
Od: "bella" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.7ya.ru/photos/private.asp?login=anaxaret&
RubrID=16570&Show=%3E%3E&sort=0

pozdrawiam
belunia

1. Data: 2003-09-11 09:19:11

Od: "agpat" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> meritum, bardzo prosiłbym o jakieś schematy związane z tematyką...
> łowiecką/myśliwską etc. Czyli jakieś jelonki/sarenki/łosie:)/myśliwi/i co

Hej,

Kiedyś zadałam podobne pytanie grupie. Oto linki, które wtedy zebrałam:
http://www.7ya.ru/photos/private.asp?login=masyuta&R
ubrID=13525&Show=%3E%3E&
sort=
http://www.7ya.ru/photos/private.asp?login=masyuta&R
ubrID=13512&Show=%3E
http://www.7ya.ru/photos/private.asp?login=eleny&Rub
rID=14459

Reszte prześlę na priva.

Wciąż zainteresowana tematem (a temat znów nie taki dziwny, lepsze się
zdarzały ;-))
Agnieszka (Poznań)

1. Data: 2003-09-11 09:41:56

Od: "agpat" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
Masz pełną skrzynkę, posprzątaj i daj znać.

Agnieszka (Poznań)

1. Data: 2003-09-11 19:43:05

Od: "Jola B." <_...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=16568

Jola B./Naila (Białystok)

1. Data: 2003-09-11 20:57:15

Od: "alTomek" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

WIELKIE dzięki wszystkim za schemaciki - te na privie i na grupie. Teraz
będę musiał zrobić chyba plebiscyt jakiś, bo całkiem sporo się tego
uzbierało:))

Pozdrawiam, Tomek

[akcesoria] pudelko-pytanie
[druty] kamizelka