[xxx] wzory na Ariadnę - szukam

1. Data: 2007-02-24 13:53:46

Temat: [xxx] wzory na Ariadnę - szukam
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam

Poszukuję wzorów z muliną Ariadną. Może ktoś ma jakieś? Nieduże. Tematyka obojętna.
Wiem, ze są przeliczniki ale z nimi mi prace nie wychodzą, nie mam "oka", żeby
samej zamieniać kolory.

mój mail: k...@w...pl

2. Data: 2007-02-24 15:12:58

Temat: Re: [xxx] wzory na Ariadnę - szukam
Od: "Beata" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
>
> Poszukuję wzorów z muliną Ariadną. Może ktoś ma jakieś? Nieduże. Tematyka
> obojętna.

Moze cos Ci sie spodoba z gazetki "Hafty Polskie" http://tiny.pl/crb7 ?
W jednym z albumow jest nawet tematyka wielkanocna ;)
Pozdrawiam,
Beata

3. Data: 2007-02-24 16:12:00

Temat: Re: wzory na Ariadnę - szukam
Od: "shenna.j" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Lut, 14:53, k...@p...onet.pl wrote:
> [...]
> Wiem, ze są przeliczniki ale z nimi mi prace nie wychodzą, nie mam "oka", żeby

Wysłałam.

4. Data: 2007-02-24 17:30:27

Od: "Krystyna" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wysłałam.
> http://www.4shared.com/dir/2024853/944d0bda/pattpol.
html
dużo wzorów,wszystkie na Ariadnę, DMC, Anchor, Madeira. musisz się pośpieszyć
ze ściąganiem bo to folder tymczasowy
pozdrawiam Krystyna

5. Data: 2007-02-24 17:57:28

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
html
> dużo wzorów,wszystkie na Ariadnę, DMC, Anchor, Madeira. musisz się pośpieszyć

Bardzo Wam dziękuję. Zawsze można na Was liczyć :-)

Czekam na wiecej... :-D

6. Data: 2007-02-28 13:43:31

Od: "Ola" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "shenna.j" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
s.com...

>Wysłałam.

A czy ja też mogłabym prosić o przesłanie?
Z góry dziękuję :)

Ola

---
avast! antywirus: Wychodzace wiadomosc czysta. | Baza sygnatur wirusow (VPS):
000718-0, 2007-02-27
Data skanowania: 07-02-28 14:43:33

7. Data: 2007-03-19 15:52:16

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
obojętna.
> Wiem, ze są przeliczniki ale z nimi mi prace nie wychodzą, nie mam "oka", żeby

Temat postanowiłam odświeżyć, może znajdzie się jeszcze ktoś, kto zechce
podzielić się swoimi zbiorami :-)

mój mail: k...@w...pl

8. Data: 2007-03-19 18:32:13

Od: "tiff" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> żeby

html
> dużo wzorów,wszystkie na Ariadnę, DMC, Anchor, Madeira. musisz się

Witam przesympatyczną grupe -/wcale się nie podlizuję/ :) Czytam Was od
jakiegoś czasu i widze jakie jesteście koleżenskie-bardzo sobie
pomagacie.Gratuluję.
Ponieważ jakoś opornie idzie mi poznawanie netu- mam prosbę,może któraś z Was
zechcałaby podpowiedziec mi jak to ściągnąć i zapisać?
html
Kocham robótki .
Podrawiam tiff

9. Data: 2007-03-19 19:30:57

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ponieważ jakoś opornie idzie mi poznawanie netu- mam prosbę,może któraś z Was
> zechcałaby podpowiedziec mi jak to ściągnąć i zapisać?

Ja to robie w ten sposób, że klikam w dany folder, otwiera sie nowa strona i
mniej wiecej w połowie strony jest ramka a w niej napis "Download file" klikam w
niego, wyskakuje ramka z opcjami żeby albo zapisać plik albo go od razu
otworzyc, klikam w zapisz i ok i gotowe:-)
Mam nadzieję, ze cokolwiek z mojego tłumaczenia zrozumiałaś i poradzisz sobie.

powodzenia
i pozdrawiam ;-)

10. Data: 2007-03-19 19:34:08

Od: Mimi <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19-03-2007 o 19:32:13 tiff <f...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> z Was
> zechcałaby podpowiedziec mi jak to ściągnąć i zapisać?

Klikasz na odnośnik, otwiera Ci się folder z plikami (oczywiście folder
wirtualny na stronie ;) ). Masz tam wszystkie pliki, przy każdym jest
napisane size, type, time... itp a na końcu download (i każdy plik ma w
tej kolumnie taką kulkę zieloną z zieloną strzałką). Klikasz na tą kulkę
(oczywiście odpowiednio do danego pliku się donosząca (czyli leżącą w tym
samym wierszu co dany plik. Otworzy Ci się nowa stronka. Będzie na niej
nazwa pliku, troszkę reklam a gdzieś tak pośrodku po lewej napis "Loading
file info. Please wait... Don't like waiting?". Musisz zaczekać, aż
zamiast tego napisu pojawi Ci się tabelka (ma trzy kolumny, dwa wiersze -
zazwyczaj albo i zawsze) i w trzeciej kolumnie, drugim wierszu masz
"Download file" naciskasz i... zapisujesz sobie na dysku pdfa'a. :) I tak
postępujesz z każdym z osobna. Mam nadzieję, że coś zrozumiałaś z opisu ;).

Pozdrawiam,
Mimi

szukam literek
szukam literek
swetr z kapturem
[xxx] Kubuś Puchatek - poszukiwania
[haft] czy te obrazki sa haftem plaskim?