xxx - zakładka miś

1. Data: 2005-11-06 18:49:01

Temat: xxx - zakładka miś
Od: "agulka77" <a...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

Bardzo dawno się nie odzywałam, ale regularnie czytam grupę i wyszywam.

Obecnie jestem na etapie zakładek i natknęłam się na problem. W zakładce:
http://agulka77.w.interia.pl/mis-zakladka.jpg

nie mogę dojść jaki powinien być numer muliny, opisany jest jako beige. Czy
mogę prosić o pomoc?

Z pozdrowieniami
Agnieszka z podkarpackiego

2. Data: 2005-11-06 19:32:57

Temat: Re: xxx - zakładka miś
Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agulka77" <a...@U...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> http://agulka77.w.interia.pl/mis-zakladka.jpg
>
> nie mogę dojść jaki powinien być numer muliny, opisany jest jako beige.

te numerki co tam sa napisane, są dopisane przez osobę która schemat
skanowała.
W innych wzorkach znalazłam beige - 842 ale to też nie jest " oryginalny"
numer

pozdrawiam
Dodo

3. Data: 2005-11-06 20:44:03

Od: "agulka77" <a...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dodo" napisał w wiadomości > >

> te numerki co tam sa napisane, są dopisane przez osobę która schemat
> skanowała.
> pozdrawiam
> Dodo

A czy reszta numerów się pokrywa?

pozdrawiam
Agnieszka z podkarpackiego

Gdzie mogę kupić plastikowe kule, bombki?
jak usunąć atrament ze skóry ekologicznej?
Skarpetki-pytanie
szydelkowy problem
[dowolne] szukam dla niemowlaczkow po polsku koniecznie