xxx - znowu Klimt i prośba

1. Data: 2004-02-28 08:56:44

Temat: xxx - znowu Klimt i prośba
Od: "Betty" <n...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niedawno dzięki uprzejmosci koleżanek dostałam wzór klimta Kiss, ale jest
trochę mało wyraźny i mimo drukowania jako plakat 2 x 2 jednej kartki jest
to trochę rozmazane. Na mailo jest wzór ale nie mogę zobaczyć czy ten co mam
czy inny bo nie mam 180 pktów, jeśli jakaś dobra dusza chciałaby mi przesłać
ten wzór, byłabym wdzięczna, oto link:

http://www.meilaodiy.com/bbs/dispbbs.asp?boardid=42&
replyid=816144&id=58992&
skin=1

pozdrawiam i czekam niecierpliwie

n...@o...pl

1. Data: 2004-02-28 10:54:07

Temat: Re: xxx - znowu Klimt i prośba
Od: "mamadodo" <d...@S...JEST.BE.skowron.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Betty" <n...@n...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
mam
> czy inny bo nie mam 180 pktów, jeśli jakaś dobra dusza chciałaby mi

Schemat wydaje sie wyraźny, właśnie ściągam - będę podsyłać kto będzie
chciał
Dodo

1. Data: 2004-02-28 11:20:06

Od: "Betty" <n...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mamadodo" <d...@S...JEST.BE.skowron.net> napisał w wiadomości

> Schemat wydaje sie wyraźny, właśnie ściągam - będę podsyłać kto będzie
> chciał
> Dodo

będę czekała, bardzo z góry dziękuję!! :):):)

milosniczkom M.Powela
konkurs
szukam aniolka kram z robotkami 2003/12
xxx - dziekuje za motocykle