[xxx] znowu Papiez -poradzcie

1. Data: 2005-04-29 12:16:16

Temat: [xxx] znowu Papiez -poradzcie
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiam sie czy wrzucac do swego rosyjskiego albumu ostatni wizerunek
Ojca Swietego z Haftow Polskich.Hmmm ,on dla mnie jakis niepodobny,za
gruby,inne rysy i wogole chyba najbardziej nieudany wizerunek i
przetransponowanie na krzyzyki jakie do tej pory widzialam.
Czy tylko mnie sie tak wydaje a co Wy sadzicie o tym obrazie?
http://www.haftypolskie.com.pl/?p=pokaz_produkt&nr=9
1194

Pozdrawiam
Pusia a czasami Beata zakapucziniona od rana
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=15427&o
b=0

FAQ pl.rec.robotki-reczne
Wyszukiwarka w archiwum
http://glinki.com/?l=upi2gf

2. Data: 2005-04-29 12:40:15

Temat: Re: [xxx] znowu Papiez -poradzcie
Od: "denito" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pusia" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
1194

> Pozdrawiam
> Pusia a czasami Beata zakapucziniona od rana

Rzeczywiście wizerunek niezbyt udany, jakiś chyba nie trafiony . Decyzja
jednak należy do Ciebie. Ja bym go nie wyhaftowała gdyby dano mi wszystko
gratis. Poprzednie wizerunki Ojca Świętego były super w porównaniu do tego.
Takie jest moje zdanie.
Dziunia-Kwidzyn

3. Data: 2005-04-29 12:46:57

Od: "Magdalena" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przetransponowanie na krzyzyki jakie do tej pory widzialam.
> Czy tylko mnie sie tak wydaje a co Wy sadzicie o tym obrazie?

Chyba masz rację. Ja odniosłam takie samo wrażenie. Zdecydowanie ładniejsze są
dwa pozostałe. Ładnie zrobiony na mój gust jest wizerunek Ojca Świętego w
majowo-czerwcowym numerze Kramu z Robótkami, no ale ja nie mam skanera niestety.
Może tamten uda Ci się wrzucić do swojego albumu?
Pozdrawiam. Magdalena /Rzaszów/

[szydelko+XXX] sloneczniki poszukiwane
Nauka frywolitek w Katowicach - KURS!
xx RTO 123