xxxrycerz kon i smok czyli sw Jerzy

1. Data: 2006-06-09 22:17:57

Temat: xxxrycerz kon i smok czyli sw Jerzy
Od: "pajaczek" <z...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

poszukuje wzorku sw jerzego rycerz na koniu walczy ze smokiem widziałam cos
takiego na rosyjskiej stronce ale bez schematu

2. Data: 2006-06-10 08:20:24

Temat: Re: xxxrycerz kon i smok czyli sw Jerzy
Od: Iwa <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10-06-2006 o 00:17:57 pajaczek <z...@o...eu> napisał:

> poszukuje wzorku sw jerzego rycerz na koniu walczy ze smokiem widziałam
> cos
> takiego na rosyjskiej stronce ale bez schematu

Coś takiego??
http://strykova-l.narod.ru/men/1page/LM21.jpg
http://strykova-l.narod.ru/men/1page/LM21.rar

--
Pozdrawiam Iwa
poprawny adres to iwa27 małpa op kropka pl

3. Data: 2006-06-10 19:28:43

Od: "pajaczek" <i...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

moze i to problem w tym ze otwiera sie str bez obrazka A nie potrafie sie
poruszac na tej str prosze o pomoc

4. Data: 2006-06-11 06:56:06

Od: Iwa <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10-06-2006 o 21:28:43 pajaczek <i...@o...eu> napisał:

> moze i to problem w tym ze otwiera sie str bez obrazka A nie potrafie sie
> poruszac na tej str prosze o pomoc

Wystarczy kliknąć prawym przyciskiem myszy na linka i wybrać "zapisz
jako", wtedy ściągnie Ci obrazek i zobaczysz czy to o to chodzi, jeśli tak
to tak samo zrobisz na linku z rarem(tylko uprzedzam że bardzo długo
ściąga):)

5. Data: 2006-06-15 20:24:03

Od: z...@o...eu szukaj wiadomości tego autora

chyba sie udało, z siezkim sercem...ale jutro sie okaze.dzieki

pytanko
[inne] Bawelniana wloczka - pytanie
xxx szukam to cudo
[xxx] poszukuje - wzoru na mala makatke dla bobaska
wolny czas w Opolu reportaż