z czego zywoplot przeciw psom

11. Data: 2003-08-31 22:57:21

Temat: Odp: z czego zywoplot przeciw psom
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> moje psy to wykorzystuja i laza pozniej do sasiada. chcialbym wzdluz plotu
> dac jakis zywoplocik malenki (niewysoki), ktory powstrzymalby pieski.

Tarnina (Prunus spinosa) - nic nie przelezie :-)))

Elfir

12. Data: 2003-09-01 09:00:18

Temat: Re: z czego zywoplot przeciw psom
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tarnina (Prunus spinosa) - nic nie przelezie :-)))
>
> Elfir

Jeż też ?:-)

Pozdrawia boletus

13. Data: 2003-09-01 12:21:08

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"boletus" <b...@o...pl> wrote in message
> plotu

Maleńki? Niewysoki? Czy przypadkiem tarnina nie zarośnie "przy okazji"
całego ogródka?

Wątpiąco, Basia.

14. Data: 2003-09-01 13:15:28

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Maleńki? Niewysoki? Czy przypadkiem tarnina nie zarośnie "przy okazji"
> całego ogródka?
>
> Wątpiąco, Basia.

Jeż kocha takie środowisko,
nie odwiedzane przez człeka:-)

Pozdrawia dziko boletus

15. Data: 2003-09-01 15:08:23

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

> Jeż też ?:-)

Podobno przed wrzuceniem do wody sie broniles, a teraz
sam sie napraszasz, zeby Cie przepychac przez zywoplot
z tarniny?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

16. Data: 2003-09-01 15:19:17

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podobno przed wrzuceniem do wody sie broniles, a teraz
> sam sie napraszasz, zeby Cie przepychac przez zywoplot
> z tarniny?
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Wiesz jaka u Tadzia susza !, ajajaj!:-(((
Wodę wcięło nie wiedzieć gdzie ??

Do "też" pasował tylko "jeż":-))

Pozdrawia i przeprasza aj! ouć!
pokłuty boletus

17. Data: 2003-09-01 15:38:58

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"boletus" <b...@o...pl> wrote in message news:bivo3s$89u$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Wiesz jaka u Tadzia susza !, ajajaj!:-(((
> Wodę wcięło nie wiedzieć gdzie ??

Wiadomo gdzie. Cala poszla do Ameryki. U mnie przez noc napadalo
10 cm deszczu (na polskie jednostki 100 litrow na metr kwadratowy),
czyli norma miesieczna zostala wyrobiona juz pierwszej nocy.
I ma dalej padac :-(

Pozdrowienia,
Michal

18. Data: 2003-09-01 20:52:22

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

19. Data: 2003-09-01 21:24:46

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
poziomu
> i okolo 1/4 stawu jest sucha
> ale na glebince powinno byc jeszcze ze 2 metry wody

To pewno wczoraj napadało.

Pozdrawia poważnie boletus

20. Data: 2003-09-02 18:22:28

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
poziomu
> i okolo 4/4 stawu jest sucha
> ale na glebince powinno byc jeszcze ze 2 centymetry wody

No to o co chodzi ? Widzisz, mówiłem prawdę.

Pozdrawia uczciwie boletus

Diabelsko
kosiarki
ZASKRONCE