z czym pic rum baccardi?

1. Data: 2002-06-06 13:18:12

Temat: Re: z czym pic rum baccardi?
Od: "Aleksander Kłosiewicz" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@u...fu-berlin.de...

> a nie Stroh? Nadaje się na Jagertee, ale tak do picia to smakuje jak,
za
> przeproszeniem, aromat rumowy.
>
> Waldek
To był rok może 86-87 i jedynym rozcieńczalnikiem była "Mazowszanka" +
syrop "Cola" + cytryna - był to wyjątkowy zbytek, piliśmy to jadąc
pociągiem na sylwestra i było to bardzo miłe ;-)

1. Data: 2002-06-06 21:15:07

Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 06 Jun 2002 11:28:48 +0200, Waldemar Krzok
<w...@u...fu-berlin.de> wrote:

>a nie Stroh? Nadaje się na Jagertee, ale tak do picia to smakuje jak, za
>przeproszeniem, aromat rumowy.

Pewnie cos na ksztalt "Tuzemskego"... Czyli syntetyczna perfuma. jak
ktos nie wie jak smakuje rum to moze sie na takie badziewie
nabierze...

--
Darek

1. Data: 2002-06-06 22:34:44

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Dariusz K. Ladziak" <l...@w...pdi.net>

Pewnie cos na ksztalt "Tuzemskego"... Czyli syntetyczna perfuma. jak
ktos nie wie jak smakuje rum to moze sie na takie badziewie
nabierze...
============
Darku, bardzo lubie rum Tuzemski; zwroc uwage na to, ze on jest robiony z
zupelnie innego surowca, nie mozna go porownywac z baccardi etc.
barbara

1. Data: 2002-06-07 12:36:29

Temat: Odp: z czym pic rum baccardi?
Od: "shaa" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> i jaki on wlasciwie ma smak, do czegos podobny?...

bialy rum
z sokiem ananasowym, likierem kokosowym, odrobinka smietanki
no i lodem oczywiscie
czyli pinakolada
mniam

pozdrowionka

shaa

1. Data: 2002-06-08 14:12:51

Od: robert <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aleksander Kłosiewicz" wrote: Z sokiem ananasowym i domieszką
egzotycznego + dużo lodu pozdr.Alex

Ja tam rum to z ustami pije, czy to zle?

1. Data: 2002-06-08 17:00:28

Od: "Aleksander Kłosiewicz" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik robert <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...

> "Aleksander Kłosiewicz" wrote: Z sokiem ananasowym i domieszką
> egzotycznego + dużo lodu pozdr.Alex
>
> Ja tam rum to z ustami pije, czy to zle?

Zależy czyje te usta ;-)
pozdr.Alex

1. Data: 2002-06-11 12:10:41

Od: "Leszek Olech" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rena" <r...@p...pl> wrote...
> i jaki on wlasciwie ma smak, do czegos podobny?...

Wejdz na www.bacardi.com i wybierz jakies panstwo w afryce (ja wybralem
RPA - chodzi o prawo zw z alkoholem a przy Polsce cos marudzili). Potem
znajdziesz troche przepisow
Swoja droga kilka sciagnalem i moge wrzucic (poszukac jesli beda chetni)

Leszek

1. Data: 2002-06-14 13:06:19

Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dobry jest z colą i plastrem cytryny ,tu polecam biały Bacardi,
ciemny ma juz badzo mocny specyficzny smak i nieliczni go lubią.
niezłe a proste mixy są też z tonikiem(na wytrawnie) i z oranżadą lub
spritem jak kto woli (na słodko).
a jeśli jest ci potrzebna szybka "chwila zapomnienia' to polecam bacardi,
syrop trzcinowy,wódeczka, cytrynka, efekt murowany ale nie polecam dla
wrazliwych żołądków.
pozdrowienia Kasia

1. Data: 2002-06-14 19:24:36

Od: "Pararobert" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Olech" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> "Rena" <r...@p...pl> wrote...
Witaj.

Więc spróbuj tak:
1/3 rumu baccardi
1/3 wermuthu
1/3 ginu
wstrząsnąć w shakerze dodać lodu i limonki
pychotki
Smacznego

lub tak:
1/3 baccardi
1/3 wermuthu
1/3 campari

dodać lodu i mocno wymieszać

palce lizać
Pozdrawiam
Pararobert

PS
Druga wersja jest ciut mocno zbijająca z nóg - szczególnie w upalne
wieczory.

1. Data: 2002-06-16 11:43:06

Od: "Pararobert" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja robię też tak: