Strona główna Grupy pl.sci.psychologia za Nie

Grupy

Szukaj w grupach

 

za Nie

Liczba wypowiedzi w tym wątku: 4


« poprzedni wątek następny wątek »

1. Data: 2019-07-21 17:28:28

Temat: za Nie
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz Chodor z Białegostoku bardzo poważnie potraktował hasło
reklamowe spółki PKP Intercity: ,,Tysiące powodów do podróżowania".
Wykupił wszystkie bilety na kurs pociągu Intercity, którym chciał
przejechać się sam. Nie wykosztował się przesadnie, ponieważ, jak udało
się nam ustalić, przysługiwało mu 95 proc. zniżki na każdy bilet. Gdyby
było więcej takich panów Mariuszów traktujących slogany reklamowe kolei
dosłownie, PKP Intercity niechybnie poszłyby z torbami.


--
gazebo

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


Zobacz także


2. Data: 2019-07-21 18:14:21

Temat: Re: za Nie
Od: Sundajska pamięć kwantowa <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W zasadzie to nie chciał się przejechać tylko walnąć w PKP
zwracając bilety następnego dnia, nu i wszystko opisać
coby było głośno i o nim i o PKP:) Jak to PKP rżnie klientów:)

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


3. Data: 2019-07-22 01:11:34

Temat: Re: za Nie
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-21 17:28, gazebo wrote:
> Mariusz Chodor z Białegostoku bardzo poważnie potraktował hasło
> reklamowe spółki PKP Intercity: ,,Tysiące powodów do podróżowania".
> Wykupił wszystkie bilety na kurs pociągu Intercity, którym chciał
> przejechać się sam. Nie wykosztował się przesadnie, ponieważ, jak udało
> się nam ustalić, przysługiwało mu 95 proc. zniżki na każdy bilet. Gdyby
> było więcej takich panów Mariuszów traktujących slogany reklamowe kolei
> dosłownie, PKP Intercity niechybnie poszłyby z torbami.
>
>


"Gdyby było więcej takich panów Mariuszów traktujących slogany..."

Takie to typowe dla w/w redakcji.

Na całe szczęście, wiekszość Mariuszów, zachowuje się z godnością nie
tylko dlatego, że ich nie stać na coś innego...

--

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


4. Data: 2019-07-25 04:41:57

Temat: Re: za Nie
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@j...com> wrote in message
news:qh20as$9rk$1@dont-email.me...
> Mariusz Chodor z Białegostoku bardzo poważnie potraktował hasło reklamowe
> spółki PKP Intercity: ,,Tysiące powodów do podróżowania". Wykupił wszystkie
> bilety na kurs pociągu Intercity, którym chciał przejechać się sam. Nie
> wykosztował się przesadnie, ponieważ, jak udało się nam ustalić,
> przysługiwało mu 95 proc. zniżki na każdy bilet. Gdyby było więcej takich
> panów Mariuszów traktujących slogany reklamowe kolei dosłownie, PKP
> Intercity niechybnie poszłyby z torbami.

A jak można dostać taką zniżkę 95%? :-))

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


 

strony : [ 1 ]


« poprzedni wątek następny wątek »


Wyszukiwanie zaawansowane »

Starsze wątki

dziejopisom
nadprzyrodzonym
Rozdwojony czas
W I E C S Z A D A
#StrefaWolnaOdLGBT

zobacz wszyskie »

Najnowsze wątki

samotworzenie umysłu
Re: Zachód sparaliżowany
Irracjonalność
Jak z tym ubogacaniem?
Trzy łyki eko-logiki ?????

zobacz wszyskie »