« poprzedni wątek | następny wątek » |
1. Data: 2019-07-21 17:28:28
Temat: za NieMariusz Chodor z Białegostoku bardzo poważnie potraktował hasło
reklamowe spółki PKP Intercity: ,,Tysiące powodów do podróżowania".
Wykupił wszystkie bilety na kurs pociągu Intercity, którym chciał
przejechać się sam. Nie wykosztował się przesadnie, ponieważ, jak udało
się nam ustalić, przysługiwało mu 95 proc. zniżki na każdy bilet. Gdyby
było więcej takich panów Mariuszów traktujących slogany reklamowe kolei
dosłownie, PKP Intercity niechybnie poszłyby z torbami.
--
gazebo
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
Zobacz także
2. Data: 2019-07-21 18:14:21
Temat: Re: za NieW zasadzie to nie chciał się przejechać tylko walnąć w PKP
zwracając bilety następnego dnia, nu i wszystko opisać
coby było głośno i o nim i o PKP:) Jak to PKP rżnie klientów:)
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
3. Data: 2019-07-22 01:11:34
Temat: Re: za NieOn 2019-07-21 17:28, gazebo wrote:
> Mariusz Chodor z Białegostoku bardzo poważnie potraktował hasło
> reklamowe spółki PKP Intercity: ,,Tysiące powodów do podróżowania".
> Wykupił wszystkie bilety na kurs pociągu Intercity, którym chciał
> przejechać się sam. Nie wykosztował się przesadnie, ponieważ, jak udało
> się nam ustalić, przysługiwało mu 95 proc. zniżki na każdy bilet. Gdyby
> było więcej takich panów Mariuszów traktujących slogany reklamowe kolei
> dosłownie, PKP Intercity niechybnie poszłyby z torbami.
>
>
"Gdyby było więcej takich panów Mariuszów traktujących slogany..."
Takie to typowe dla w/w redakcji.
Na całe szczęście, wiekszość Mariuszów, zachowuje się z godnością nie
tylko dlatego, że ich nie stać na coś innego...
--
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
4. Data: 2019-07-25 04:41:57
Temat: Re: za Nie"gazebo" <g...@j...com> wrote in message
news:qh20as$9rk$1@dont-email.me...
> Mariusz Chodor z Białegostoku bardzo poważnie potraktował hasło reklamowe
> spółki PKP Intercity: ,,Tysiące powodów do podróżowania". Wykupił wszystkie
> bilety na kurs pociągu Intercity, którym chciał przejechać się sam. Nie
> wykosztował się przesadnie, ponieważ, jak udało się nam ustalić,
> przysługiwało mu 95 proc. zniżki na każdy bilet. Gdyby było więcej takich
> panów Mariuszów traktujących slogany reklamowe kolei dosłownie, PKP
> Intercity niechybnie poszłyby z torbami.
A jak można dostać taką zniżkę 95%? :-))
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
« poprzedni wątek | następny wątek » |